04.06.2018 г. вышел
ежемесячный выпуск №239
июнь 2018 года

DVD "Юрист+Закон"
Законодательство Украины.
Цена 70 грн.


(044)223-85-36
(044)223-85-39
(050)330-54-00
(063)152-61-27
(068)201-77-62
e-mail:
cct.com.ua@gmail.com


Український портАл
Предприятия Украины


АВК-5 3.3.2 скачать бесплатно с официального сайта
авк3 авк5 авк-5 официальный сайт предоставляет обновление скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 созидатель
авк3 авк5 авк-5 3.1.1 ключ таблетка
авк3 авк5 авк-5 3.1.5 ключ
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 ключ
авк3 авк5 авк-5 группа поддержки
авк3 авк5 авк-5 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.0 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.1 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.5 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.2.0 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.2.2 скачать бесплатно

17.07.2018

19 липня 2018 року - останній день сплати ЄСВ фізичними особами - підприємцями,
у т. ч. тими, які обрали спрощену систему оподаткування, особами, які провадять незалежну професійну діяльність, та членами фермерських господарств за IІ квартал 2018 року (абз. III ч. 8 ст. 9 Закону № 2464-VI).

Мінагрополітики наказом від 11.06.2018 N 261 затвердило форму договору про передачу геодезичних пунктів для зберігання користувачам (власникам) земельних ділянок, на території яких вони розташовані.
Договір укладається у двох примірниках між підприємством та користувачем (власником) земельної ділянки, на території якої розташований геодезичний пункт.
Факт передачі геодезичного пункту оформлюється актом приймання-передавання геодезичних пунктів для зберігання згідно з додатком, який є невід'ємною частиною цього договору.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 4 липня 2018 р. за N 775/32227 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Мін'юст наказом від 06.07.2018 N 2305/5 затвердив зміни до низки власних нормативно-правових актів з питань банкрутства.
Внесено зміни до наказу Мін'юсту від 18.01.2013_129/5 "Про деякі питання ведення і подання арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) статистичної звітності, оперативної звітності та інформації про свою діяльність", якими уточнено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) веде і подає звітність як самозайнята особа, що здійснює незалежну професійну діяльність:
до контролюючого органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску - звіт за формою і в строки, встановлені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
до контролюючого органу за своєю податковою адресою - податкову декларацію в порядку та строки, встановлені законодавством України.
Арбітражний керуючий складає та подає звітність стосовно помічників арбітражного керуючого або інших осіб, які перебувають у трудових відносинах з арбітражним керуючим, до контролюючих органів в порядку та строки, встановлені законодавством України.
Арбітражний керуючий у разі його призначення розпорядником майна (у випадку тимчасового покладення на розпорядника майна повноваження керівника та виконавчих органів управління боржника), керуючим санацією або ліквідатором на основі даних бухгалтерського обліку підприємства-боржника складає фінансову, податкову та статистичну звітність, звітність щодо страхових внесків у порядку та строки, встановлені законодавством України.
Арбітражний керуючий подає через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих обов'язкові відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України в порядку та строки, встановлені Мін'юстом.
При цьому, як і раніше, арбітражний керуючий звітує про свою діяльність перед комітетом кредиторів та господарським судом у порядку та строки, встановлені Законом "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 10 липня 2018 р. за N 799/32251 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

НКРЕКП постановою від 14.06.2018 N 428 затвердила Порядок контролю за дотриманням ліцензіатами, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов.
Дія цього Порядку поширюється на суб'єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які отримали ліцензії на провадження господарської діяльності (далі - ліцензіати) та регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю яких здійснюється НКРЕКП:
1) у сфері енергетики:
діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії споживачу;
з оптового постачання електричної енергії;
діяльності зі здійснення функцій гарантованого покупця;
діяльності з перепродажу електричної енергії (трейдерської діяльності);
діяльності зі здійснення функцій оператора ринку;
діяльності з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу;
діяльності з транспортування нафти, нафтопродуктів та інших речовин трубопровідним транспортом;
2) у сфері комунальних послуг:
діяльності з виробництва теплової енергії на теплогенеруючих установках, включаючи установки для комбінованого виробництва теплової та електричної енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами);
діяльності у сфері централізованого водопостачання та водовідведення в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами);
діяльності з перероблення та захоронення побутових відходів.
Порядок установлює:
процедуру організації та проведення планових та позапланових перевірок;
порядок оформлення результатів перевірок;
права та обов'язки голови та членів комісії з перевірки;
права та обов'язки уповноваженої особи ліцензіата;
контроль за виконанням рішень НКРЕКП;
порядок застосування санкцій до ліцензіатів за порушення законодавства та ліцензійних умов.
Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур'єр"

16.07.2018

Кабмін постановою від 11.07.2018 N 553 вніс зміни до Правил дорожнього руху та Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках . Зокрема, постановою урегульовано питання надання особам, які рухаються в кріслах колісних, статусу учасника дорожнього руху.

Кабмін постановою від 11.07.2018 N 552 затвердив Порядок утворення акціонерних товариств у процесі приватизації та перетворення державних підприємств, здійснення емісії акцій таких товариств . Цей Порядок визначає процедуру утворення акціонерних товариств та перетворення державних підприємств в акціонерні товариства у процесі приватизації

НКЦПФР рішенням від 30.05.2018 N 354 внесла зміни до Порядку контролю за дотриманням професійними учасниками фондового ринку (ринку цінних паперів) вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

Кабмін постановою від 11.07.2018 N 547 вніс зміни до Порядку подання фінансової звітності . доповнення переліку підприємств, які складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності; подання фінансової звітності, складеної за міжнародними стандартами фінансової звітності, на основі таксономії в єдиному електронному

Кабмін розпорядженням від 11.07.2018 N 546 схвалив Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки, яким визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України. Документ розроблено за трьома сценаріями та ґрунтується на аналізі розвитку економіки у 2017 році та двох попередніх роках, поточної

13.07.2018

Мінінфраструктури наказом від 12.06.2018 N 267 зміни до Аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України.
Змінами розширено перелік випадків, коли збір за наднормативну стоянку не стягується.
Передбачено, що збір за наднормативну стоянку не стягується:
якщо затримка авіарейсу сталася з вини експлуатанта аеропорту або аеродрому;
якщо розміщення повітряного судна на території аеропорту здійснюється на підставі договору про надання послуг з користування місцями стоянок на пероні на визначений строк, укладеного між авіаперевізником та експлуатантом аеропорту або аеродрому.
Чинною редакцією відповідної норми визначено, що збір за наднормативну стоянку не стягується, якщо затримка авіарейсу сталася з вини працівників аеропорту.br> Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 05 липня 2018 р. за N 779/32231 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Кабмін розпорядженням від 11.07.2018 N 481-р затвердив план заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії кібербезпеки України. План заходів включає 18 завдань за такими напрямами:
нормативно-правове забезпечення діяльності у сфері кібербезпеки (гармонізація законодавства із захисту державних інформаційних ресурсів, визначення вимог до проведення незалежного аудиту інформаційної безпеки об'єктів критичної інфраструктури, визначення критеріїв та встановлення порядку віднесення об'єктів до об'єктів критичної інфраструктури держави, формування переліку таких об'єктів тощо);
розвиток технологічної складової національної системи кібербезпеки;
налагодження співробітництва з міжнародними партнерами України;
налагодження процесу підготовки кадрів у сфері кібербезпеки.

НКРЕКП постановою від 21.06.2018 N 523 затвердила Правила організації звітності, що подається суб'єктами господарювання у сфері теплопостачання, які застосовують тарифи на транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на принципах стимулюючого регулювання, до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Ці Правила визначають форми звітності, пояснення щодо їх заповнення, терміни, періодичність та способи подання цієї звітності до НКРЕКП та відповідних територіальних органів НКРЕКП.
Правила поширюються на суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері теплопостачання, що підлягає державному регулюванню НКРЕКП, та які застосовують тарифи на транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на принципах стимулюючого регулювання.
Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур'єр".

12.07.2018

Рада ухвалила Закон про правовий статус осіб, зниклих безвісти.
Народні депутати підтримали в другому читанні і в цілому законопроект, який визначає правовий статус осіб, зниклих безвісти і забезпечує правове регулювання выдносин, пов'язаних зі встановленням і обліком, їх розшуком і соціальним захистом таких осіб і їх родичів. Відповідний Закон "Про правовий статус осіб, зниклих без вісті (проект № 5435) прийнятий ВР сьогодні, 12 липня. Документом вводиться в законодавство поняття "особа, зникла безвісти" у контексті міжнародного гуманітарного права. Також Закон закріплює право людей знати про долю своїх зниклих родичів, визначає процедуру розшуку осіб, зниклих безвісти. З метою розшуку осіб, зниклих без вісті у зв'язку з озброєним конфліктом, буде створено Комісію з питань осіб, зниклих безвісти, - орган, що відповідає за з'ясування долі і місцезнаходження таких осіб. Комісія є держателем Єдиного реєстру даних про осіб, зниклих безвісти. У реєстр планується внести інформацію, необхідну для розшуку таких осіб, яка збиратиметься з метою встановлення їх місцезнаходження і ідентифікації непізнаних останків. До складу Комісії увійдуть представники центральних органів виконавчої влади, Нацполіції, Генпрокуратури, СБУ і Омбудсмена. Комісія співпрацюватиме з усіма органами державної влади, міжнародними і громадськими організаціями, що займаються питаннями осіб, зниклих безвісти. КК доповнений статтею 146-1 "Насильницьке зникнення", згідно якої арешт, затримання, викрадення або позбавлення волі людини в будь-якій іншій формі, вчинене представником держави, в тому числі іноземної, з подальшою відмовою визнати факт такого арешту, затримання, викрадення або позбавлення волі людини в будь-якій іншій формі або приховуванням даних про долю такої людини чи місце перебування - караються позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років.

На тротуарах не проектуватимуть люки і дощоприймачі. Новий ДБН В. 2.3-5: 2018 набуває чинності з 1 вересня
До державних будівельних норм введено норму про недопущення встановлення приямків від люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів при новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті вулиць і доріг населених пунктів. Відповідна норма міститься в новому ДБН В. 2.3-5: 2018 "Вулиці і дороги населених пунктів" і набуває чинності з 1 вересня 2018 року. Згідно з цим ДБН, також вводиться обов'язкова норма з проектування вбудованих у бордюр дощоприймальних колодязів за наявності велосипедної смуги або спільного руху велосипедів і транспорту. На пішохідних тротуарах також не розміщуватимуть кіоски і рекламні конструкції. Згідно з цим ДБН пішохідні зони будуть проектуватися з урахуванням потреб людей з інвалідністю. Також Мінрегіон повідомив про введення обов'язкового проектування велосипедних доріжок, зменшення ширини смуг руху на дорогах, а також про скасування обов'язкового проектування сміттєпроводів і порогів у багатоповерхових житлових будинках, заборону організації парковок для автомобілів усередині нових житлових кварталів, дозвіл розміщувати підземні паркінги під закладами харчування, спорту, культури і охорони здоров'я, введення меж максимального поширення завалів, меж мінімальної і максимальної щільності населення у забудові, висоти житлової забудови, а також затвердив чотири нових ДБН: стосовно установ дошкільної освіти, навчальних закладів, вулиць і доріг, планування і забудови територій. Також заплановано дозволити скління балконів і лоджій вище за третій поверх при проектуванні нових і реконструкції існуючих житлових будинків. Крім того, зміниться призначення прибудинкових територій

ДФС про порядок оподаткування ПДВ операцій з постачання майнових прав
У випадку, якщо забудовник самостійно здійснює будівництво житла, то операція з реалізації майнових прав на нерухоме майно (квартири) для продавця (забудовника об'єкта житлового фонду) для цілей оподаткування ПДВ є операцією з першого постачання житла (об'єкта житлового фонду), яка оподатковується ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20%. У випадку, якщо забудовник здійснює будівництво житла силами підрядних організацій, то операція з постачання послуг із спорудження житла (об'єкта житлового фонду) для будівельної організації (надавача послуг - підрядника) є першою поставкою житла відповідно до пп. 197.1.14 ПКУ. Такі операції є об'єктом оподаткування ПДВ та оподатковуються ПДВ за ставкою 20%. Операції з подальшої передачі готового новозбудованого житла покупцям звільняються від оподаткування ПДВ згідно з пп. 197.1.14 ПКУ. Стосовно періоду з якого нараховується амортизація у податковому обліку У випадку, якщо квартира відноситься до основних засобів та не є невиробничим основним засобом у термінах, наведених у пп. 138.3.2 ПКУ, то амортизація такого об'єкта нараховується помісячно, починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому об'єкт основних засобів став придатним для корисного використання (п. 29 П(С)БО 7 "Основні засоби"). З огляду на це місяць, з якого починається нарахування амортизації на квартиру, як об'єкт основних засобів, не визначається Актом приймання-передачі майнових прав та чи оформленням права власності, а визначається документом (незалежно від його назви), що підтверджує початок використання квартири у господарській діяльності товариства. ІПК ДФСУ від 10.07.2018 р. № 3047/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Обмеження в 50 тис. грн не розповсюджується на розрахунки з оплатою праці
Суб'єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами: з фізичними особами - у розмірі до 50 000 (п'ятдесяти тисяч) гривень уключно. Це обмеження встановлено п. 6 розділу ІІ Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148. ДФС в ІПК від 22.05.2018 р. № 2260/6/99-99-14-05-01-15/ІПК вже вказувала, що на її думку обмеження 50 000 грн. стосується виключно готівкових розрахунків між суб'єктом господарювання та фізичною особою за товари, роботи, послуги та таке обмеження не розповсюджується на розрахунки по виплатах, пов'язані з оплатою праці співробітників. Разом з тим, для отримання роз'яснення з порушених питань запропонувала звернутись до НБУ. В більш свіжій ІПК ДФС від 09.07.2018 р. № 3010/6/99-99-14-05-01-15/ІПК податківці знову переконують, що обмеження 50 000 грн стосується виключно готівкових розрахунків між суб'єктом господарювання та фізичною особою за товари, роботи, послуги та таке обмеження не розповсюджується на розрахунки по виплатах, пов'язаних з оплатою праці співробітників, матеріальної допомоги з тимчасової непрацездатності (в т. ч. допомоги по вагітності та пологах) та надання поворотної фінансової допомоги. Платник податку запитував стосовно виплати зарплати, допомоги з тимчасової непрацездатності (в т. ч. допомоги по вагітності та пологах), які виплачуються за рахунок як роботодавця так і коштів Фонду соціального страхування, та розрахунки з надання поворотної фінансової допомоги у сумі понад 50 000 гривень. Проте НБУ у листі від 22.05.18 р. № 50-0007/28247 вказав, що установлені вимоги поширюються на розрахунки за правочинами за участі суб'єктів господарювання, предметом яких є будь-які матеріальні та нематеріальні блага, які можуть бути оцінені в грошовій формі, у тому числі на видачу та повернення коштів під звіт, фінансової допомоги, виплати, пов'язані з оплатою праці. Тож наразі незрозуміло як роботодавцю не порушуючи встановлених норм виплатити суму декретних або ж зарплату разом із сумою компенсації за невикористану відпустку при звільненні, якщо ці суми перевищують 50 000 грн, а працівник немає можливості або ж не бажає отримувати їх на картковий рахунок в банку.

Верховний суд вказав, що товариство зобов’язане надати інформацію про свою діяльність у запитуваній формі
Учасник ТОВ оскаржив відмову товариства надати йому для ознайомлення завірені копії документів про його діяльність. Він просив зобов'язати ТОВ надати інформацію в такій формі та відшкодувати моральну шкоду. Місцевий та апеляційний суди відмовили у задоволенні позову виходячи з того, що чинним законодавством та положеннями статуту товариства передбачено, що ТОВ зобов'язане надати учаснику інформацію про діяльність, але не вказано обов'язок її надання у письмовому вигляді (у тому числі у формі завірених копій). Колегія суддів Касаційного господарського суду ВС задовільнила касаційну скаргу, за винятком відшкодування моральної шкоди. Суд зазначив, що ненадання ТОВ інформації про свою діяльність порушує право учасника товариства на інформацію і його корпоративні права. Відсутність в НПА визначеного варіанту надання інформації не може бути достатньою підставою для відмови надати її у запитуваному виді, адже така відмова є безпідставним обмеженням права вибору форми одержання інформації. Відповідну постанову у справі №904/3679/17 Суд прийняв 26.06.2018.

Отримання від співвласників ОСББ компенсації витрат на електроенергію не вважається нестатутною діяльністю
ОСББ звернулось до податківців за роз'ясненнями, чи не буде суперечити неприбутковому статусу об'єднання оформлення документів на оплату компенсації витрат за використану електроенергію співвласникам даного ОСББ. У відповідь фахівці ГУ ДФС у м. Києві в ІПК від 10.07.2018 р. № 3021/ІПК/26-15-12-03-11 повідомили, що оскільки ОСББ, котре звернулось із запитом, не є виробником електроенергії, отримує рахунки від ПАТ ДТЕК "Київські електромережі" на оплату за використану активну електроенергію, отримання оплати за компенсацію витрат на електроенергію від співвласників ОСББ не вважається нестатутною діяльністю. Відповідно, умови, яких ОСББ має дотримуватися, аби вважатися неприбутковою організацією (зокрема, пп. 133.4.2 ПКУ), не порушуються.

РРО: Із 26.06.2018 діють зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601

НБУ встановив з 13 липня облікову ставку на рівні 17, 5 % річних, щоб повернути інфляцію у рамки цільового діапазону у 2019 році.
Підвищення облікової ставки затверджене рішенням Правління НБУ від 12 липня 2018 року № 443-рш "Про розмір облікової ставки". Попередній розмір облікової ставки на рівні 17% було встановлено із 02.03.2018.

МОЗ повідомляє, що було внесено зміни до Порядку вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу (набрали чинності 3 липня 2018 року).
Зокрема, лікар або реєстратор більше не зобов'язані виготовляти і зберігати копії документів, які надає пацієнт. Пацієнт при підписанні декларації відтепер має тільки показати один з документів, що посвідчують особу, та документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП). Зберігати тепер необхідно тільки один примірник декларації, підписаний пацієнтом. Інший примірник, як і раніше, залишається у пацієнта. Як і раніше, у випадку, якщо людина через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, цей документ не надається під час укладання декларації і цей пункт у декларації не заповнюється. Для ідентифікації особи у такому разі використовують номер документа, що посвідчує особу. Перелік інформації, що вноситься до декларації, скоротився. Відтепер декларація буде на одному аркуші, що зекономить час пацієнтів та лікаря на її заповнення. У декларації тепер не потрібно зазначати зареєстроване місце проживання пацієнта, оскільки пацієнт обирає лікаря незалежно від місця прописки. Також уточнене положення декларації щодо ознайомлення пацієнта з його правами як суб'єкта персональних даних. Пацієнт своїм підписом підтверджує добровільний вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, і достовірність наданих даних. До 1 січня 2020 року подовжили термін дії декларацій про вибір лікаря, які були підписані до 23 березня 2018 року. Тобто до початку національної кампанії з вибору лікарів. До цього часу пацієнт можуть подати нову декларацію про вибір лікаря. Але немає необхідності спеціально для цього приходити у заклад. Підписати декларацію можна під час найближчого візиту до лікаря. Декларації, укладені після 23 березня 2018 року, не мають кінцевого терміну дії. Їх переукладати не потрібно. Відтепер не лише у разі перетворення закладу охорони здоров'я у комунальне некомерційне підприємство, а й при поділі, виділі, приєднанні юридичних осіб-надавачів медичних послуг, раніше подані декларації залишаються чинними і вважаються поданими юридичній особі-правонаступнику за умови, що обраний пацієнтом лікар продовжує працювати у закладі. Таким чином, зміни в юридичному статусі надавача медичних послуг не будуть впливати на права пацієнта отримувати безоплатну первинну медичну допомогу в обраного лікаря.

ВС роз'яснив, що спадщина не визнається відумерлою тільки через те, що на неї не оформлено спадкові права
Суть справи: син спадкодавця оскаржив рішення місцевого суду від 2008 року про визнання відумерлою спадщини (земельної частки) та передачу землі у власність територіальної громади. Рішення суду було мотивоване тим, що спадкоємці не звернулись за оформленням спадкових прав. Апеляційний суд зайняв протилежну позицію, з якою погодилась колегія суддів Касаційного цивільного суду ВС. Він вказав, що спадкоємець фактично прийняв спадщину, оскільки жив із спадкодавцем на час його смерті. Правовідносини виникли 20 років назад, тому потрібно застосовувати діюче на той момент законодавство. Відповідно до ст. 549 ЦК УРСР вважається, що спадкоємець прийняв спадщину, якщо він фактично вступив в управління або володіння спадковим майном у шестимісячний строк з дня відкриття спадщини або подав протягом цього строку до державної нотаріальної контори заяву про її прийняття. Відповідну постанову у справі №20-55/2008 ВС прийняв 04.07.2018.

Уточнено Порядок реалізації заарештованих активів на електронних торгах
Відповідні зміни до Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах внесені постановою від 4 липня 2018 року № 531, яка набула чинності сьогодні, 12 липня.
Якщо ринкова вартість активу, який виставляється на повторні електронні торги, менше ніж вартість цього активу на перших електронних торгах, стартова ціна активу на кожних відповідних повторних електронних торгах не може бути зменшена від ринкової вартості на перших електронних торгах більш ніж на:
- 10 % - на перших повторних електронних торгах;
- 20 % - на других повторних електронних торгах;
- 30 % - на третіх повторних електронних торгах;
- 40 і 50 % - на повторних електронних торгах, що відбуваються в четвертий і в п'ятий раз (для рухомого майна).
Стартова ціна за результатами всіх повторних електронних торгів не може бути менше ніж 70 % для нерухомого майна та 50 % для рухомого майна виходячи з його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах.

Більше інформації--->>>

Нові документи в "Зодчий"

ДСТУ EN 50363-10-2:2016 (EN 50363-10-2:2005, IDT).Матеріали для ізоляції, оболонок і зовнішніх покривів низьконапружних кабелів.Частина 10-2.Змішані компаунди для оболонок.Термопластичний поліуретан

ДСТУ IEC 60050-161:2003 (ІEC 60050-161:1990, ІDT).Словник електротехнічних термінів.Глава 161.Електромагнітна сумісність

ДСТУ EN 60811-509:2016 (EN 60811-509:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 509.Механічні випробування.Випробування на стійкість до розтріскування ізоляції та оболонок ...

ДСТУ EN 60811-513:2016 (EN 60811-513:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 513.Механічні випробування.Спеціальні методи випробування поліетиленових та поліпропіленових компаундів...

ДСТУ-Н Б EN 1991-1-1:2010 (EN 1991-1-1:2002, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 1-1.Загальні дії.Питома вага, власна вага, експлуатаційні навантаження для споруд

ДСТУ EN 818-4:2014.Коротколанкові вантажопідіймальні ланцюги.Вимоги щодо безпеки.Частина 4.Стропи ланцюгові.Клас 8

ГОСТ 10616-90.Вентиляторы радиальные и осевые.Размеры и параметры

ГОСТ 21284-93.Глина бентонитовая для тонкой и строительной керамики.Метод определения механической прочности на изгиб

ГОСТ 23037-99.Заполнители огнеупорные.Технические условия

ДСТУ EN 12266-1:2015 (EN 12266-1:2012, IDT).Арматура трубопровідна промислова.Випробування металевих клапанів.Частина 1.Методи випробування під тиском та критерії приймання.Обов'язкові вимоги

ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT).Бітум та бітумні в'яжучі.Технічні вимоги до дорожніх бітумів

ДСТУ EN 12831-1:2017 (EN 12831-1:2017, IDT).Енергоефективність будівель.Метод розрахунку проектного теплового навантаження.Частина 1.Теплове навантаження, Модуль М3-3

ДСТУ EN ISO 14116:2016 (EN ISO 14116:2015, IDT; ISO 14116:2015, IDT).Одяг захисний.Захист від полум'я.Матеріали, пакети матеріалів та одяг, що обмежують поширення полум'я

ДСТУ EN 14337:2017 (EN 14337:2005, IDT).Системи опалення будівель.Проектування та монтування електричних систем опалення приміщення прямої дії

ДСТУ ISO 1519:2015 (ІSO 1519:2011, ІDT).Фарби і лаки.Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня)

ДСТУ EN ISO 17639:2016 (EN ISO 17639:2013, IDT; ISO 17639:2003, IDT).Руйнівні випробування зварних з'єднань металевих матеріалів.Макроскопічне та мікроскопічне оцінювання зварних з'єднань

ДСТУ-Н Б EN 1991-1-7:2010 (EN 1991-1-7:2006, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 1-7.Загальні дії.Особливі динамічні впливи

ДСТУ-Н Б EN 1991-4:2012 (EN 1991-4:2006, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 4.Бункери і резервуари

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-10:2012 (EN 1993-1-10:2005, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-10.Властивості тріщиностійкості і міцності матеріалу у напрямі товщини прокату

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-10:2012 (EN 1993-1-10:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-10.Властивості тріщиностійкості і міцності матеріалу у напрямі товщини прокату

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-7:2012 (EN 1993-1-7:2007, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-7.Пластинчасті конструкції при навантаженні поза межами площини

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-7:2012 (EN 1993-1-7:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-7.Пластинчасті конструкції при навантаженні поза межами площини

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-9:2012 (EN 1993-1-9:2005, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-9.Витривалість

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-9:2012 (EN 1993-1-9:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-9.Витривалість

ДСТУ-Н Б EN 1993-6:2012 (EN 1993-6:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 6.Підкранові конструкції

ДСТУ-Н Б EN 1994-1-2:2012 (EN 1994-1-2:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 4.Проектування сталезалізобетонних конструкцій.Частина 1-2.Загальні положення.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ-Н Б EN 1995-2:2012 (EN 1995-2:2004, ІDT).Єврокод 5.Проектування дерев'яних конструкцій.Частина 2.Мости

ДСТУ-Н Б EN 1995-2:2012 (EN 1995-2:2004, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 5.Проектування дерев'яних конструкцій.Частина 2.Мости

ДСТУ-Н Б EN 1996-1-2:2012 (EN 1996-1-2:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 6.Проектування кам'яних конструкцій.Частина 1-2.Загальні положення.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ-Н Б EN 1999-1-2:2010 (EN 1999-1-2:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 9.Проектування алюмінієвих конструкцій.Частина 1-2.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ EN ISO 3059:2016 (EN ISO 3059:2012, IDT; ISO 3059:2012, IDT).Неруйнівний контроль.Капілярний та магнітопорошковий контроль.Умови огляду

ДСТУ EN 457-2001 (EN 457:1992, ІDT).Безпечність машин.Звукові сигнали небезпеки.Загальні вимоги, проектування та випробування

ДСТУ EN 60811-203:2016 (EN 60811-203:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 203.Загальні випробування.Вимірювання зовнішніх розмірів

ДСТУ IEC 60903:2008 (ІEC 60903:2002, ІDT).Робота під напругою.Рукавички з ізоляційного матеріалу

ДСТУ EN 61000-6-1:2015 (EN 61000-6-1:2007, IDT).Електромагнітна сумісність.Частина 6-1.Родові стандарти.Несприйнятливість обладнання у житловому і торговому середовищах та у виробничих зонах з малим енергоспоживанням

ДСТУ EN 61000-6-2:2015 (EN 61000-6-2:2005, IDT).Електромагнітна сумісність.Частина 6-2.Родові стандарти.Несприйнятливість обладнання в промисловому середовищі

ДСТУ EN 61643-21:2015.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг низьковольтні.Частина 21.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг, підключені до телекомунікаційних мереж та мереж сигналізації.Вимоги до робочих характеристик та методи випроб...

ДСТУ CLC/TS 61643-22:2015 (CLC/TS 61643-22:2006, ІDT).Пристрої захисту від імпульсних перенапруг низьковольтні.Частина 22.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг, підключені до низьковольтних розподільчих систем.Принципи вибору та застосування

ДСТУ EN 62560:2016 (EN 62560:2012; EN 62560:2012/A1:2015; EN 62560:2012/AC:2015, IDT).Лампи світлодіодні з умонтованим пускорегулювальним пристроєм для загального освітлення на напругу понад 50 В.Вимоги щодо безпеки

ДСТУ ISO 6508-1:2013 (ІSO 6508-1:2005, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Визначення твердості за Роквеллом.Частина 1.Метод випробування (шкали A, B, C, D, E, F, G, H, K, N, T)

ДСТУ EN 671-1:2017 (EN 671-1:2012, IDT).Стаціонарні системи пожежогасіння.Кран-комплекти пожежні.Частина 1.Кран-комплекти з напівжорсткими рукавами.Загальні вимоги

ДСТУ ISO 8491:2005 (ISO 8491:1998, IDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Випробування на згин зразків труб повного перерізу

ДСТУ ISO 8492-2002 (ІSO 8492:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробовування на сплющування

ДСТУ ISO 8494:2005 (ІSO 8494:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробування на відбортування

ДСТУ ISO 8495:2004 (ІSO 8495:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробування на роздання кільця

ДСТУ EN ISO 9606-3:2017 (EN ISO 9606-3:1999, IDT; ISO 9606-3:1999, IDT).Кваліфікаційні випробування зварювальників.Зварювання плавленням.Частина 3.Мідь і мідні сплави

28.12.2017.НПАОП 0.00-7.14-17.Вимоги безпеки та захисту здоров'я під час використання виробничого обладнання працівниками

30.01.2018.НПАОП 28.51-1.42-18.Правила охорони праці під час очищення деталей механічним способом

N 85 від 10.04.2018. "Про внесення змін до наказу Мінрегіону України від 08 серпня 2012 року N 403"

N 102 від 24.04.2018. "Про затвердження індексів балансової вартості об'єктів житлового фонду станом на 01 січня 2018 року"

N 117 від 16.05.2018. "Про затвердження Вимог та зразків щодо проектів повторного використання для закладів охорони здоров'я у сільській місцевості у сільській місцевості"

Нові надходження ДБН та ДСТУ

"Норматив™ PRO"

БУДІВНИЦТВО

Лист N 8/11-99-18 від 23.03.2018 р. Щодо договорів на надання послуг з вивезення побутових відходів

ДСТУ ГОСТ 23304:2012 Болты, шпильки, гайки и шайбы для фланцевых соединений атомных энергетических установок. Технические требования. Приемка. Методы испытаний. Упаковка, маркировка, транспортирование и хранение (ГОСТ 23304-78, IDT)

ДСТУ EN ISO 17637:2017 (EN ISO 17637:2016, IDT; ISO 17637:2016, IDT) Неруйнівний контроль зварних швів. Візуальний контроль з’єднань, виконаних зварюванням плавленням

ДСТУ EN ISO 14175:2014 Матеріали зварювальні. Захисні гази для дугового зварювання та різання (EN ISO 14175:2008;IDT)

ДСТУ EN 61180-1:2016 (EN 61180-1:1994, IDT) Методи високовольтних випробувань для низьковольтного обладнання. Частина 1. Терміни та визначення понять, вимоги до випробувань та методики

ОХОРОНА ПРАЦІ

ДСТУ EN 16767:2017 (EN 16767:2016, IDT) Арматура промислова. Клапани зворотні сталеві та чавунні

ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+А1:2008, IDT) Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування

ДСТУ EN 12953-2:2015 (EN 12953-2:2012, IDT) Котли жаротрубні. Частина 2. Матеріали для частин котлів, що перебувають під тиском, та суміжне обладнання

ДСТУ EN 1037:2014 Безпечність машин. Запобігання несподіваному пускові (EN 1037:1995+A1:2008, IDT)

ДСТУ EN 280:2016 (EN 280:2013+А1:2015, IDT) Робочі платформи (риштовання) пересувні підіймальні. Проектні розрахунки, критерії стійкості, конструкція, безпека, перевірки та випробування

САНЕПІДНАГЛЯД

Порядок контролю за якістю послуг з харчування особового складу Збройних Сил

ДСТУ 8623:2016 Ревінь свіжий. Технічні умови

ДСТУ-Н GL 32:2015 Продукти харчові органічно вироблені. Настанови щодо виробництва, перероблення, маркування та продажу (GL 32-1999. Rev. І-2001, IDT)

ДСТУ EN 1230-1:2006 Папір і картон, що контактують з харчовими продуктами. Сенсорний аналіз. Частина 1. Запах (EN 1230-1:2001, IDT)

ДСТУ ISO 972:2008 Перець стручковий червоний, цілий чи змелений (порошкоподібний). Технічні умови (ISO 972:1997, IDT)

ПОЖ.БЕЗПЕКА

ДСТУ EN 50131-2-2:2012 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 2-2. Сповіщувачі охоронні пасивні інфрачервоні (EN 50131-2-2:2008, IDT)

ДСТУ EN 14637:2014 Будівельна фурнітура. Електричне управління фіксацією систем пожежних / димових дверних конструкцій. Вимоги, методи випробувань, правила застосування та обслуговування (EN 14637:2007, IDT)

Наказ N 275/600 від 03.04.2018 р. Інструкція щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров'я України

НАПБ 05.047-2016 Інструкція з організації роботи підрозділів пожежної безпеки Національної поліції України

НАПБ Б.06.011-2016 Перелік послуг і робіт протипожежного призначення

НАФТОГАЗ

ДСТУ EN 10216-4:2015 (EN 10216-4:2013, IDT) Труби сталеві безшовні для роботи під тиском. Технічні умови постачання. Частина 4. Труби з нелегованої та легованої сталі зі спеціальними властивостями для зниженої температури

ДСТУ 8724:2017 Вугілля кам’яне та шихти на його основі. Метод визначення тиску розпирання, який виникає під час коксування

ДСТУ ISO 22241-1:2009 Дизельні двигуни. Відновник оксиду азоту AUS 32. Частина 1. Вимоги щодо якості (ISO 22241-1:2006, IDT)

ДСТУ EN 16348:2017 (EN 16348:2013, IDT) Газова інфраструктура. Система керування безпекою (SMS) газотранспортної інфраструктури та система керування цілісністю трубопроводу (PIMS). Функційні вимоги

ДСТУ ISO 6143:2003 Аналіз газів. Методи компарування для визначення та перевіряння складу повірочних газових сумішей (ISO 6143:2001, IDT)

СТАНДАРТИ НОВІ

ДСТУ ГОСТ 13.2.015:2005 Репрографія. Копірографія. Метод визначання витрат тонера під час проявляння в електрофотографічних апаратах (ГОСТ 13.2.015-2001, IDT)

ДСТУ 7111:2009 Білково-вітамінні добавки. Загальні технічні умови

ДСТУ 7004:2009 Вулики. Технічні умови

ДСТУ 1681-96 Вироби текстильно-галантерейні штучні, виготовлені з тканин і полотен. Загальні технічні умови

ДСТУ 3155-95 Тренажери та моделювальні комплекси авіаційні. Терміни та визначення

Огляд законодавства України

Червень 2018 р.
Травень 2018 р.
Квітень 2018 р.
Березень 2018 р.
Лютий 2018 р.
Січень 2018 р.
Грудень 2017 р.
Листопад 2017 р.
Жовтень 2017 р.
Вересень 2017 р.
Серпень 2017 р.
Липень 2017 р.
Червень 2017 р.
Травень 2017 р.

Выбираем ОЗУ Exceleram:
4 важных параметра, которым стоит уделить внимание

Оперативная память - это то, без чего нереально представить полноценную работу ПК или лэптопа. Отсутствие структурного компонента, без которого невозможно функционирование системного программного обеспечения, ставит жирную точку на процессе работы компьютера в общем. Именно поэтому процессу выбора оперативного запоминающего устройства стоит уделить достаточно много времени и внимания. Важно помнить, что оперативка, как и все остальные комплектующие ПК, должна быть качественной, надежной и долговечной. Всем этим параметрам соответствует продукция торговой марки Exceleram ...(Полный текст)


"АВК-5" редакция 3.3.2.
7200 грн. с НДС.
Лицензионный сметный комплекс.



Бесплатно установка, начальное обучение.
Обновление "АВК-5" бесплатно
до 3.3.3. и далее (1 год)
от производителя.

В комплекте с лицензионным диском "АВК-5"
бесплатно

"Методическое пособие"

по работе в "АВК-5" и по составлению инвесторских смет, договорной цены, отчетной производственной документации для пользователей программного комплекса "АВК-5", а также

Учебный видеокурс работы в "АВК-5"

Подробнее о программе "АВК-5"...
Лицензионная программа "АВК-5" предназначена для автоматизированного определения стоимости строительства, осуществляемого в Украине, ориентирован на реализацию положений ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "ПРАВИЛА определения стоимости строительства" при составлении инвесторских смет, договорной цены, отчетной производственной документации.


Эксперт-Смета

Автоматизация составления сметной документации
4800 грн. на 1 ПК

Программный комплекс «Эксперт-Смета» предназначен для формирования проектно-сметной документации, подрядной документации, для расчета договорной цены и получения документов, связанных с учетом выполненных работ. При помощи данной программы, вы сможете составить смету с моментальным расчетом стоимости строительства, составить смету затрат и сделать смету на русском или украинском языке, благодаря встроенной системе автоматического получения документов, которая не зависит от языка на котором набирались документы.



АС-4 Кошторис - програма для складання кошторисів на будівельно-монтажні роботи та взаєморозрахунків у будівництві.
Стоимость поставки на 1 рабочее место 3360 грн. с НДС

АС-4 Графік - програма для календарного планування в будівництві.
АС-4 ПИР - програма для складання кошторисів на проектні роботи.
(Рекомендовано Міністерством будівництва, архітектури й житлово-комунального господарства України:Лист_10/11-114 від 12.12.2005 р.)
Навчання складанню кошторисів на проектно-вишукувальні роботи. Курси
АС-4 ПИР плюс - додатковий модуль до програми АС-4 ПИР:визначення вартості проектування на перших стадіях проектування із застосуванням бази об'єктів–аналогів, а також побудова КАЛЕНДАРНИХ ГРАФІКІВ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ РОБІТ.
АС-4 Нерухомість - програмний комплекс з визначення вартості нерухомого майна з використанням витратного та порівняльного методичних підходів.
АС-4 Оцінка житла ( Багатоповерхівка + Малоповерхівка ) - програмний комплекс з визначення вартості мало- і багатоповерхових житлових будинків і їх частин.

Программа для автоматизации выписки и распечатки первичных документов
СКЛАД +
"Печать первичных документов"



Программа складского учета товаров, предназначена для выписки первичной бухгалтерской документации, ведения складского учета, а также элементарного анализа торговой деятельности предприятия:
- Платежное поручение
- Счет-фактура
- Расходная накладная
- Налоговая накладная
- Акт выполненных работ
- ПКО Приходный кассовый ордер
- РКО Расходный кассовый ордер
- Авансовый отчет
- Книга учета продаж
- Корректировка налоговой накладной
- Приход товара на склад
- Движение товара (Перемещение товара между складами)
- Списание товара со склада
- Отчеты:
-- Остатки на складах,
-- История прихода и расхода товара,
-- Оборотная и текущая ведомость,
-- Ведомость реализации.
- Закрытие месяца для формирования оборотной ведомости.

Скачайте бесплатно и попробуйте ее в работе
(без регистрации в программе через 10 дней будет отключена функция печати).
Если Вам понравилась программа - звоните
(044)223-85-36, (068)201-76-17 по вопросу регистрации.
Подробнее >>


Продукти ЛІГА:ЗАКОН.


Конфігурація БУХГАЛТЕР ЛАЙТ- найменша конфігурація інформаційно-правової платформи ЛІГА:ЗАКОН для бухгалтерів, що ведуть окремі вузькі ділянки. Містить в собі готові добірки матеріалів по конкретним питанням з бухгалтерського та податкового обліку. Основні модулі:Ситуації для бухгалтера, База податкових знань, Законодавство України, календар бухгалтера.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 100 грн.
Абонентське обслуговування 380 грн./міс.

Електронне видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН – аналітичне видання для бухгалтера, що включає в себе аналітичні матеріали з рекомендаціями експертів компанії ЛІГА:ЗАКОН, доповнені таблицями, графікою, відео. Всі матеріали пов'язані гіперпосиланнями з базою НПА.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 30 грн.
Абонентське обслуговування 280 грн./міс.

Електронне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – аналітичне видання для практикуючих юристів, юрисконсультів, адвокатів, суддів, а також тих, хто зіштовхується з юридичними питаннями в повсякденному діловому житті. Всі матеріали видання супроводжуються посиланнями на НПА, що дозволяє більш глибоко проаналізувати матеріал.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 35 грн.
Абонентське обслуговування 350 грн./міс.

Електронне видання Вісник МСФЗ (в Україні) – видання про практику застосування в Україні міжнародних стандартів фінансової звітності, в якому представлено огляд нових і переглянутих МСФЗ, а також аналізуються типові помилки в складанні фінансової звітності, розглядається роль інтегрованої звітності в розвитку бізнесу.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 40 грн.
Абонентське обслуговування 420 грн./міс.

Система аналізу судових рішень VERDICTUM – пошуково-аналітична система та інструменти обробки, аналізу та класифікації текстів судових рішень. Надає можливість швидко підбирати максимально тотожні рішення по одному предмету і обставинам справи при роботі з найповнішою базою судових рішень.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 85 грн.
Абонентське обслуговування 860 грн./міс.

Система перевірки та моніторингу бізнес-партнерів CONTR AGENT – сервіс дає можливість перевірки за кодом ЄДРПОУ клієнтів, постачальників, підрядників та інших осіб на предмет судових, податкових та інших критеріїв надійності.
Ціна підключення за 1 робоче місце 1 грн.
Абонентське обслуговування:
тариф BASIC 500 грн./міс.
тариф PREMIUM 825 грн./міс.

Електронне видання
ІНТЕРАКТИВНА БУХГАЛТЕРІЯ – це щоденні новини; база нормативно-правових актів України; професійні персональні консультації, бланки, форми, довідники (всі необхідні для роботи документи); додаткові сервіси («Календар бухгалтера», «Особистий асистент», «Мої документи»).
«Інтерактивна Бухгалтерія» допоможе Вам:
• бути в курсі професійних новин із поясненнями змісту нововведень;
підібрати аналітичні матеріали на тему, що Вас цікавить;
знайти потрібний нормативний документ;
знайти бланк звітності чи первинного документа;
підготувати запит до державного органу;
розібратися із змінами в нормативних документах на практиці (з числовими прикладами).
ТАРИФ ГАЗЕТА+ 95.00 грн.
ТАРИФ СТАНДАРТ 199.00 грн.
ТАРИФ ПРЕМІУМ 299.00 грн.

Информационно-справочная система
“Типовые УЗлы, Изделия и Конструкции”
Сборник графических альбомов типовых решений на DVD (720 грн.)

Все документы системы представлены в виде растровых графических файлов, полученных в результате сканирования бумажных оригиналов.
Удобная оболочка обеспечивает просмотр, поиск и печать нужных документов.
Bспользовать электронные документы, объединенные в ИСС " ТУзИК-с", удобнее, чем изданные в типографии^
1. Программная оболочка позволяет осуществлять быстрый поиск нужного документа.
2. Электронные документы, объединенные в ИСС " ТУзИК-с ", обходятся в 5-10 раз дешевле бумажных документов.
3. Любой документ будет у Вас всегда под рукой, даже если в этот момент им пользуется другой сотрудник.
4. Возможность изготовления неограниченного количества копий документов.
Компьютерная программа «M.E.Doc IS»
(My Electronic Document International Standard) - это Ваш лучший помощник в работе со всеми типами документов в электронном виде:налоговые накладные, акты, счета и отчеты. Это новейший программный продукт для предприятий различных сфер деятельности, независимо от системы налогообложения, созданный на основе зарекомендовавшей себя на рынке системы «M.E.Doc».

Компьютеры и комплектующие, офисная техника, магнитные носители, расходные материалы