Кошторисний комплекс АВК-5 (9150 грн) Редакція 3.7.3.1 /ліцензія/
АВК-5 купити від виробника:
Ліцензія АВК5 за 1 годину: копія на e-mail, оригінал поштою.
9150 грн. АВК-5 на 2 ПК + оновлення (1 рік)
3294 грн. АВК-5 на 1 ПК (додаткове робоче місце)
4500 грн. оновлення, другий рік
Збірник ДБН, ДСТУ "Зодчий" Держбуд України рекомендує в додаток до "АВК-5"
Детальніше...
Знято низку обмежень щодо проведення державного ринкового нагляду та державного контролю нехарчової продукції в умовах воєнного стану
Кабмін постановою від 08.03.2024 N 261 вніс зміни до своєї постанови від 13.03.2022 N 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану", згідно з якими:
- скасовано положення щодо припинення на період воєнного стану проведення позапланових заходів державного ринкового нагляду;
- визначено, що протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів та метрологічного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг здійснюються за рішенням Держпродспоживслужби;
- дозволено проведення планових заходів державного ринкового нагляду щодо:
низьковольтного електричного обладнання в частині його відповідності вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання;
обладнання в частині його відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
машин та устаткування в частині їх відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки машин.
Крім цього, внесено зміни до постанови Кабміну від 03.05.2022 N 550 "Про припинення здійснення державного контролю нехарчової продукції в умовах воєнного стану", відповідно до яких митним органам дозволено здійснювати державний контроль щодо:
низьковольтного електричного обладнання в частині його відповідності вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання;
обладнання в частині його відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
машин та устаткування в частині їх відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки машин.
A number of restrictions on state market supervision and state control of non-food products in martial law conditions have been lifted
By Resolution No. 261 dated March 8, 2024, the Cabinet of Ministers amended its Resolution No. 303 dated March 13, 2022 "On Termination of Measures of State Supervision (Control) and State Market Supervision in Martial Law", according to which:
- the provision regarding the suspension of unscheduled measures of state market supervision for the period of martial law has been cancelled;
-
it is determined that during the period of martial law, in the presence of a threat that has a negative impact on the rights, legitimate interests, life and health of a person, unplanned measures of state supervision (control) of compliance by economic entities with the requirements of legislation on the formation, establishment and application of state regulated prices,
protection of consumer rights and metrological supervision in the field of housing and communal services are carried out by the decision of the State Production and Consumer Service;
- it is allowed to carry out planned measures of state market supervision regarding:
low-voltage electrical equipment in terms of its compliance with the requirements of the Technical Regulations of low-voltage electrical equipment;
equipment in terms of its compliance with the requirements of the Technical Regulations on Electromagnetic Compatibility of Equipment;
machines and equipment in terms of their compliance with the requirements of the Technical Regulations for the Safety of Machines.
In addition, changes have been made to the Cabinet of Ministers Resolution dated 03.05.2022 N 550 "On Termination of State Control of Non-Food Products in Martial Law", according to which customs authorities are allowed to carry out state control over:
low-voltage electrical equipment in terms of its compliance with the requirements of the Technical Regulations of low-voltage electrical equipment;
equipment in terms of its compliance with the requirements of the Technical Regulations on Electromagnetic Compatibility of Equipment;
machines and equipment in terms of their compliance with the requirements of the Technical Regulations for the Safety of Machines.
Зміни до порядків видачі дозволів на проведення державної апробації (випробування) ГМО у відкритій системі та на транзитне переміщення не зареєстрованих в Україні ГМО
Кабмін постановою від 08.03.2024 N 267 вніс зміни до Порядку видачі дозволу на проведення державної апробації (випробування) генетично модифікованих організмів у відкритій системі та Порядку видачі дозволу на транзитне переміщення не зареєстрованих в Україні генетично модифікованих організмів, згідно з якими передбачено:
скасування необхідності подання разом з клопотанням про видачу дозволу на проведення державної апробації (випробування) генетично модифікованого організму у відкритій системі копії договору страхування діяльності, пов'язаної з апробацією (випробуванням) генетично модифікованого організму;
скасування необхідності подання разом з клопотанням про видачу дозволу на транзитне переміщення не зареєстрованих в Україні генетично модифікованих організмів копії договору страхування діяльності, пов'язаної з транзитним переміщенням генетично модифікованих організмів.
Changes to the procedures for issuing permits for state approval (testing) of GMOs in the open system and for transit movement of GMOs not registered in Ukraine
By Resolution No. 267 of March 8, 2024, the Cabinet of Ministers amended the Procedure for Issuing a Permit for State Approbation (Testing) of Genetically Modified Organisms in an Open System and the Procedure for Issuing a Permit for the Transit Movement of Genetically Modified Organisms Not Registered in Ukraine, according to which:
abolition of the need to submit, together with the request for the issuance of a permit for state approval (testing) of a genetically modified organism in the open system, a copy of the insurance contract for activities related to the approval (testing) of a genetically modified organism;
abolition of the need to submit a copy of the insurance contract for activities related to the transit movement of genetically modified organisms together with the request for a permit for the transit movement of genetically modified organisms not registered in Ukraine.
Механізм надання фінансової підтримки для забезпечення розвитку інновацій та технологій для потреб оборони
Кабмін постановою від 08.03.2024 N 262 затвердив Порядок надання фінансової підтримки для забезпечення розвитку інновацій та технологій для потреб оборони.
Цей Порядок визначає механізм надання фінансової підтримки для забезпечення розвитку інновацій та технологій для потреб оборони, розмір якої дорівнює або перевищує 9000 тис. грн, інші питання, пов'язані з наданням фінансової підтримки та впровадженням розробок, створених за рахунок коштів фінансової підтримки.
Фінансова підтримка надається розробникам* Фондом у формі грантів.
____________
* розробник - юрособа, зареєстрована в Україні в установленому законодавством порядку, яка не має у статутному капіталі 25 і більше відсотків, що прямо або опосередковано належать державі або територіальній громаді, та/або не має статусу неприбуткового підприємства, установи та організації.
Розмір гранту не може перевищувати 900000 тис. грн для одного отримувача.
Надання фінансової підтримки згідно з цим Порядком здійснюється за рахунок коштів статутного капіталу Фонду розвитку інновацій та/або інших коштів, залучених Фондом.
Отримувачами гранту можуть бути розробники:
які не зареєстровані на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, які включені до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції;
які не мають дочірніх підприємств чи відокремлених підрозділів (філій, представництв) на території Російської Федерації та/або Республіки Білорусі, а також не є засновниками чи учасниками юросіб, що зареєстровані на території Російської Федерації та/або Республіки Білорусі;
які не мають серед власних засновників/учасників юросіб, утворених відповідно до законодавства Російської Федерації та/або Республіки Білорусі, а також юросіб, в яких Російська Федерація та/або Республіка Білорусь, юрособа, утворена згідно із законодавством відповідної держави, або громадянин відповідної держави, крім того, який постійно на законних підставах проживає на території України, є засновником, учасником, акціонером, членом або кінцевим бенефіціарним власником;
які не віднесені до юросіб та/або засновниками/учасниками яких не є фізичні та/або юридичні особи, до яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону "Про санкції";
які не мають кінцевих бенефіціарних власників - громадян Російської Федерації та/або Республіки Білорусі (за винятком тих, які перебувають в Україні на законних підставах);
які не мають заборгованості із сплати податків та інших зобов'язань перед бюджетами, заборгованості з виплати заробітної плати станом на 1 число місяця, в якому подається заявка для участі у конкурсі, та незакінчених виконавчих проваджень щодо примусового виконання їх господарських зобов'язань;
щодо яких не відкрито провадження у справі про банкрутство та/або яких не визнано банкрутами, та/або які не перебувають на стадії ліквідації.
Фонд може встановлювати кваліфікаційні вимоги до розробників для участі в конкурсі, зокрема в частині наявності досвіду у розробників, показників їх господарської діяльності, фінансового стану, кількості найманих працівників, ділової репутації, співфінансування за рахунок коштів розробника (власних або кредитних) тощо.
А mechanism for providing financial support to ensure the development of innovations and technologies for defense needs
The Cabinet of Ministers by resolution dated March 8, 2024 N 262 approved the Procedure for providing financial support to ensure the development of innovations and technologies for defense needs.
This Procedure defines the mechanism for providing financial support to ensure the development of innovations and technologies for defense needs, the amount of which is equal to or greater than UAH 9,000 thousand, other issues,
related to the provision of financial support and implementation of developments created at the expense of financial support funds.
Financial support is provided to developers* by the Foundation in the form of grants.
____________
* the developer is a legal entity registered in Ukraine in accordance with the procedure established by law, which does not have 25 or more percent of the authorized capital,
that directly or indirectly belong to the state or territorial community, and/or do not have the status of a non-profit enterprise, institution and organization.
The size of the grant cannot exceed UAH 900,000 for one recipient.
Provision of financial support in accordance with this Procedure is carried out at the expense of the authorized capital of the Innovation Development Fund and/or other funds raised by the Fund.
Grant recipients can be developers:
which are not registered in the territories of Ukraine temporarily occupied by the Russian Federation, which are included in the list of territories,
on which hostilities are (were) conducted or temporarily occupied by the Russian Federation, approved by the Ministry of Reintegration;
who do not have subsidiaries or separate units (branches, representative offices) in the territory of the Russian Federation and/or the Republic of Belarus, and are not founders or members of legal entities,
that are registered on the territory of the Russian Federation and/or the Republic of Belarus;
which do not have among their own founders/participants legal entities formed in accordance with the legislation of the Russian Federation and/or the Republic of Belarus, as well as legal entities in which the Russian Federation and/or the Republic of Belarus, a legal entity,
formed in accordance with the legislation of the relevant state, or a citizen of the relevant state, in addition to the one who permanently legally resides in the territory of Ukraine, is a founder, participant, shareholder, member or ultimate beneficial owner;
which are not classified as legal entities and/or the founders/participants of which are not individuals and/or legal entities, to which special economic and other restrictive measures (sanctions) are applied in accordance with the Law "On Sanctions";
which do not have ultimate beneficial owners - citizens of the Russian Federation and/or the Republic of Belarus (with the exception of those
who are in Ukraine on legal grounds);
who do not have tax arrears and other obligations to the budgets, salary arrears as of the 1st of the month in which the application for participation in the competition is submitted, and unfinished executive proceedings regarding the enforcement of their economic obligations;
in respect of which bankruptcy proceedings have not been opened and/or which have not been recognized as bankrupt, and/or which are not at the stage of liquidation.
The Fund may establish qualification requirements for developers to participate in the competition, in particular in terms of developers' experience, indicators of their economic activity, financial status,
the number of employees, business reputation, co-financing at the expense of the developer's funds (own or credit), etc.
Нові ДБН, ДСТУ в ІПС "Зодчий"
Документ для ознайомлення:
Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 5. Перегородки