Лицензионная АВК-5. Бесплатно установка, обучение, обновление.

alt

Лицензионная "АВК-5" ред. 3.6.1.
Стоимость 9150 грн. с НДС. на 2 компьютера
Стоимость одного дополнительного рабочего места 3294 грн.
Стоимость обслуживания (второй год) 4500 грн.
Бесплатно сопровождение, обучение, обновление, поддержка, консультации.
Установка и начальное обучение АВК-5 БЕСПЛАТНО.
Обновление АВК-5 скачать бесплатно без регистрации (ред. 3.6.1. и далее, 1 год)
Сборник ДБН, ДСТУ "Зодчий" в дополнение к "АВК-5"
Подробнее...

21.09.2021

Звітування про перевезення автотранспортом вантажів за видами вантажів та пасажирів за видами сполучення: затверджено нову форму
Держстат наказом від 25.06.2021 N 143 затвердив форму державного статистичного спостереження N 31-авто (квартальна) "Звіт про перевезення автомобільним транспортом вантажів за видами вантажів та пасажирів за видами сполучення", яка вводиться в дію, починаючи зі звіту за I квартал 2022 року.
Зазначена форма державного статистичного спостереження поширюється на юросіб, відокремлені підрозділи юросіб відповідно до затвердженої методології.

Затверджено нові форми державного статистичного спостереження щодо обстеження ФОП, що здійснює вантажні автоперевезення або пасажирські автоперевезення на маршруті
Держстат наказом від 25.06.2021 N 144 затвердив форми державного статистичного спостереження:
N 51-вант (2 рази на рік) "Обстеження фізичної особи - підприємця, що здійснює вантажні автомобільні перевезення на комерційній основі" - вводиться у дію починаючи зі звіту за II тиждень квітня 2022 року;
N 51-пас (2 рази на рік) "Обстеження фізичної особи - підприємця, що здійснює пасажирські автоперевезення на маршруті" - вводиться у дію починаючи зі звіту за II тиждень травня 2022 року.
Зазначені форми державного статистичного спостереження поширюються на ФОП відповідно до затвердженої методології.

Звіт про діяльність колективного засобу розміщування подаватиметься за новою формою
Держстат наказом від 25.06.2021 N 137 затвердив форму державного статистичного спостереження N 1-КЗР (річна) "Звіт про діяльність колективного засобу розміщування", яка вводиться в дію, починаючи зі звіту за 2021 рік.
Зазначена форма державного статистичного спостереження поширюється на юросіб, відокремлені підрозділи юросіб відповідно до затвердженої методології.

Помилково сплачений ЄСВ повертатимуть за новою процедурою
Мінфін наказом від 23.07.2021 N 417 затвердив Порядок зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів.
Цей Порядок визначає процедуру зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення платникам, на яких згідно із Законом "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" покладено обов'язок нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, надміру та/або помилково сплачених коштів єдиного внеску, в тому числі тих, які сплачені через єдиний рахунок.
У випадку надмірної сплати сум єдиного внеску на рахунок 3556 податковим органом здійснюється зарахування цих сум у рахунок майбутніх платежів за тим самим рахунком, відповідно до встановленого розміру єдиного внеску та у порядку календарної черговості виникнення зобов'язань платника з цього платежу.
Повернення коштів здійснюється у випадках:
надмірної або помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на належний рахунок 3556;
помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій не на належний рахунок 3556;
помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на бюджетний рахунок за надходженнями;
помилкової сплати податкових зобов'язань з податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій та пені, передбачених Податковим кодексом та іншими законами, на рахунок 3556;
виявлення технічної та/або методологічної помилки за сумами, які були зараховані на рахунок 3556 з єдиного рахунку.
Повернення здійснюється на підставі заяви платника про повернення коштів.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 09 вересня 2021 р. за N 1185/36807 та набирає чинності через 3 місяці з дня його офіційного опублікування.

Ринок електроенергії: діють зміни до Кодексу системи передачі
НКРЕКП постановою від 16.09.2021 N 1546 затвердила зміни до Кодексу системи передачі.
Кодекс доповнено положеннями щодо системи накопичення енергії.
Постанова набрала чинності 17 вересня 2021 року у зв'язку з її оприлюдненням на офіційному вебсайті НКРЕКП від 16.09.2021 р.

Визначено механізм формування тарифів на послуги з постачання теплоенергії та гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання
НКРЕКП постановою від 16.09.2021 N 1548 затвердила Порядок формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання, який визначає механізм формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання, для суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які надають або мають намір надавати послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води та регулювання діяльності яких здійснюється НКРЕКП.
Цей Порядок застосовується під час установлення НКРЕКП тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання, для вищезгаданих суб'єктів господарювання та поширюється на таких суб'єктів під час розрахунку зазначених тарифів.
Постанова набрала чинності 17 вересня 2021 року у зв'язку з її оприлюдненням на офіційному вебсайті НКРЕКП від 16.09.2021 р.

Затверджено Процедуру встановлення тарифів на послуги з постачання теплоенергії та гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання
НКРЕКП постановою від 16.09.2021 N 1549 затвердила Процедуру встановлення тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, що виробляються за допомогою систем автономного теплопостачання.
Ця Процедура застосовується НКРЕКП під час встановлення тарифів на:
послугу з постачання теплової енергії і поширюється на суб'єктів господарювання, які є ліцензіатами НКРЕКП з постачання теплової енергії та виконавцями послуги з постачання теплової енергії відповідно до вимог Закону "Про житлово-комунальні послуги";
послугу з постачання гарячої води і поширюється на суб'єктів господарювання, які є ліцензіатами НКРЕКП з постачання теплової енергії та виконавцями послуги з постачання гарячої води відповідно до вимог Закону.
Постанова набрала чинності 17 вересня 2021 року у зв'язку з її оприлюдненням на офіційному вебсайті НКРЕКП від 16.09.2021 р.

Методика визначення заборгованості з різниці в тарифах
Кабмін постановою від 15.09.2021 N 977 затвердив Методику визначення заборгованості з різниці в тарифах, яка встановлює порядок визначення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі у разі заміни сторони у зобов'язанні та/або у разі правонаступництва), послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, установам і організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, та залишилася не погашеною станом на 1 червня 2021 р.
Ця Методика застосовується теплопостачальними та теплогенеруючими організаціями, підприємствами централізованого водопостачання і водовідведення, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та надання відповідних комунальних послуг населенню, організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів.
Постанова набрала чинності 18 вересня 2021 року у зв'язку з її опублікуванням в Урядовому кур'єрі від 18.09.2021 N 181.

Визначено новий порядок здійснення фінмоніторингу суб'єктами первинного фінмоніторингу, держрегулювання яких здійснює Мін'юст
Мін'юст наказом від 10.09.2021 N 3201/5 затвердив Положення про здійснення фінансового моніторингу суб'єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Міністерство юстиції України.
Це Положення поширюється на:
- адвокатські бюро, адвокатські об'єднання та адвокатів, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально; нотаріусів; суб'єктів господарювання, що надають юридичні послуги, з урахуванням особливостей діяльності таких суб'єктів, якщо вони беруть участь, діючи від імені та/або за дорученням клієнта, у будь-якій фінансовій операції та/або допомагають клієнту планувати чи здійснювати операцію щодо:
купівлі-продажу нерухомості або управління майном при фінансуванні будівництва житла;
купівлі-продажу суб'єктів господарювання та корпоративних прав;
управління коштами, цінними паперами або іншими активами клієнта;
відкриття та/або управління банківським рахунком або рахунком у цінних паперах;
залучення коштів, необхідних для створення юросіб та фондів, забезпечення їх діяльності або управління ними;
створення, забезпечення діяльності або управління юрособами, фондами, трастами або іншими подібними правовими утвореннями;
- осіб, які надають послуги щодо створення, забезпечення діяльності або управління юрособами, якщо вони, зокрема, надають консультації клієнту, беруть участь, діючи від імені та/або за дорученням клієнта, у будь-якій фінансовій операції та/або допомагають клієнту планувати чи здійснювати операцію щодо створення, забезпечення діяльності або управління юрособами.
Положенням регулюються питання:
належної організації та проведення первинногофінансового моніторингу;
діяльності працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу;
встановлення правил та програми проведення фінансового моніторингу;
здійснення заходів належної перевірки;
застосування ризик-орієнтованого підходу (належна система управління ризиками та оцінка ризиків);
виявлення підозрілих фінансових операцій;
проведення внутрішніх перевірок;
інші питання.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 14 вересня 2021 р. за N 1210/36832 та набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.



АВК-5 купить от производителя:

Лицензия АВК-5 за 1 час: копия на e-mail, оригинал почтой.
АВК-5 на 2 ПК =9150 грн. с обновлением (1 год)
АВК-5 на 1 ПК =3294 грн.(дополнительное рабочее место)
обновление АВК-5 второй год =4500 грн.
Компьютерная база всех ДБН, ДСТУ "Зодчий" в дополнение к "АВК-5"
Подробнее про АВК-5....