Кошторисний комплекс АВК-5 (12000 грн) Ред. 3.9.1. /ліцензія/

alt

АВК-5 купити від виробника:
Ліцензія АВК5 за 1 годину: копія на e-mail, оригінал поштою.
12000 грн. АВК-5 на 2 ПК + оновлення (1 рік)
4200 грн. АВК-5 на 1 ПК (додаткове робоче місце)
4500 грн. оновлення, другий рік

Збірник ДБН, ДСТУ "Зодчий" Держбуд України рекомендує в додаток до "АВК-5"
Детальніше...

Затверджено Перелік документів та електронних даних, отриманих у зв'язку з наданням електронних довірчих послуг, що підлягають постійному зберіганню, та Порядок передачі обслуговування користувачів електронних довірчих послуг
Кабмін постановою КМУ від 23.07.2024 N 842 затвердив Перелік документів та електронних даних, отриманих у зв'язку з наданням електронних довірчих послуг, що підлягають постійному зберіганню, а також Порядок передачі обслуговування користувачів електронних довірчих послуг, з якими кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, що припиняє діяльність з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, уклав договори про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, до іншого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Документами в електронній формі є: договори, на підставі яких користувачам електронних довірчих послуг надавалися електронні довірчі послуги; документи, на підставі яких були сформовані, блоковані, поновлені, скасовані сертифікати відкритих ключів (якщо такий спосіб передбачений регламентом роботи надавача електронних довірчих послуг). Документи в паперовій формі є: договори, на підставі яких користувачам електронних довірчих послуг надавалися електронні довірчі послуги; документи, на підставі яких були сформовані, блоковані, поновлені, скасовані сертифікати відкритих ключів. Електронними даними є: сертифікати відкритих ключів, реєстр чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів; інформація виключно в електронній формі, на підставі якої користувачам електронних довірчих послуг надавалися електронні довірчі послуги, у тому числі на підставі якої були сформовані, блоковані, поновлені, скасовані сертифікати відкритих ключів, яка не підпадає під визначення "документи в електронній формі". Порядок визначає механізм передачі обслуговування користувачів електронних довірчих послуг, з якими кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, що припиняє діяльність з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, уклав договори про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, до іншого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Дія цього Порядку не поширюється на надання електронних довірчих послуг відповідно до положень абз. 2 ч.1 ст. 2 Закону "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".

The list of documents and electronic data received in connection with the provision of electronic trust services, subject to permanent storage, and the Procedure for transferring services to users of electronic trust services have been approved
The Cabinet of Ministers by resolution of the CMU dated 23.07.2024 N 842 approved the List of documents and electronic data received in connection with the provision of electronic trust services that are subject to permanent storage, as well as the Procedure for transferring services to users of electronic trust services, with which a qualified provider of electronic trust services, that terminates activities on the provision of qualified electronic trust services, concluded contracts on the provision of qualified electronic trust services with another qualified provider of electronic trust services.   Documents in electronic form are: contracts on the basis of which electronic trust services were provided to users of electronic trust services; documents on the basis of which public key certificates were created, blocked, renewed, canceled (if this method is provided for by the regulations of the provider of electronic trust services). Documents in paper form are: contracts on the basis of which electronic trust services were provided to users of electronic trust services; documents on the basis of which public key certificates were created, blocked, renewed, canceled. Electronic data are: public key certificates, register of valid, blocked and revoked public key certificates; information exclusively in electronic form, on the basis of which electronic trust services were provided to users of electronic trust services, including on the basis of which public key certificates were created, blocked, renewed, canceled, which does not fall under the definition of "documents in electronic form". The procedure defines the mechanism of transfer of services to users of electronic trust services, with whom a qualified provider of electronic trust services, ceasing activities in the provision of qualified electronic trust services, concluded contracts for the provision of qualified electronic trust services, to another qualified provider of electronic trust services. The effect of this Procedure does not extend to the provision of electronic trust services in accordance with the provisions of para. 2 part 1 of Art. 2 of the Law "On electronic identification and electronic trust services".

Затверджено Положення про Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Мінінфраструктури наказом від 13.02.2020 N 57 затвердило Положення про Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами. Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами є спеціалізованою експертною установою з розслідування авіаційних подій, що належить до сфери управління Мінінфраструктури. Національне бюро утворено з метою: здійснення технічного розслідування авіаційних подій, серйозних інцидентів, інцидентів, надзвичайних подій, пошкоджень цивільних повітряних суден і літальних апаратів на землі, порушень порядку використання повітряного простору, зокрема під час обслуговування та організації повітряного руху (далі - авіаційні події), що сталися на території України з цивільними повітряними суднами; участі у проведенні технічного розслідування на території іноземних держав, в яких сталися авіаційні події з цивільними повітряними суднами України; підготовки висновків та рекомендацій на основі збирання, аналізу, дослідження та узагальнення даних, що стосуються безпеки польотів, з метою запобігання авіаційним подіям, що сталися на території України. Національне бюро є юридичною особою. Національне бюро набуває статусу юридичної особи з дня його державної реєстрації. Місцезнаходженням Національного бюро є: 01135, м. Київ, просп. Перемоги, 14.

The Regulation on the National Bureau for the Investigation of Aviation Events and Incidents with Civil Aircraft has been approved
The Ministry of Infrastructure by order dated 13.02.2020 N 57 approved the Regulations on the National Bureau for the Investigation of Aviation Events and Incidents with Civil Aircraft. The National Office for the Investigation of Aviation Events and Incidents with Civil Aircraft is a specialized expert institution for the investigation of aviation events, which belongs to the sphere of management of the Ministry of Infrastructure. The National Bureau was established with the purpose of: carrying out a technical investigation of aviation events, serious incidents, incidents, emergency events, damage to civil aircraft and aircraft on the ground, violations of airspace use procedures, in particular, during maintenance and organization of air traffic (hereinafter referred to as aviation events) that occurred on the territory of Ukraine with civil aircraft; participation in conducting technical investigations on the territory of foreign countries where aviation incidents involving civilian aircraft of Ukraine took place; preparation of conclusions and recommendations based on the collection, analysis, research and generalization of data related to flight safety, with the aim of preventing aviation incidents that occurred on the territory of Ukraine. The National Bureau is a legal entity. The National Bureau acquires the status of a legal entity from the date of its state registration. The location of the National Bureau is: 01135, Kyiv, ave. Victory, 14.

Затверджено Положення про організацію процесу оцінки достатності внутрішньої ліквідності в банках України та банківських групах
Нацбанк постановою від 19.07.2024 N 88 затвердив Положення про організацію процесу оцінки достатності внутрішньої ліквідності в банках України та банківських групах. Це Положення спрямоване на забезпечення підтримання банками і банківськими групами на постійній основі обсягу внутрішньої ліквідності в розмірі, достатньому для забезпечення їх безперервної стабільної діяльності, як у звичайних, так і в стресових ситуаціях, покриття всіх суттєвих ризиків, пов'язаних із ліквідністю, притаманних банку / банківській групі. Положення встановлює мінімальні вимоги до організації в банках і банківських групах процесу оцінки достатності внутрішньої ліквідності (процес ILAAP) для підтримання на постійній основі обсягу внутрішньої ліквідності в розмірі, достатньому для одночасного покриття всіх суттєвих ризиків, пов'язаних із ліквідністю, очікуваних відпливів грошових коштів, забезпечення достатнього фінансування та дотримання встановлених Національним банком вимог щодо достатності ліквідності, включаючи підтримання визначеного банком / банківською групою управлінського запасу внутрішньої ліквідності. Процес ILAAP банку / банківської групи уключає: оцінку достатності внутрішньої ліквідності за економічною та нормативною перспективами на прогнозний період; планування достатності внутрішньої ліквідності; моніторинг достатності внутрішньої ліквідності та складання управлінської звітності щодо достатності внутрішньої ліквідності; самооцінку банком процесу ILAAP; складання звіту щодо процесу оцінки достатності внутрішньої ліквідності (далі - Звіт щодо процесу ILAAP) та подання його до Національного банку. Постанова набирає чинності з 05 серпня 2024 року.

The Regulation on the organization of the process of assessing the adequacy of internal liquidity in Ukrainian banks and banking groups has been approved
The National Bank by Resolution No. 88 dated 19.07.2024 approved the Regulation on the organization of the process of assessing the adequacy of internal liquidity in banks of Ukraine and banking groups. This Regulation is aimed at ensuring maintenance by banks and banking groups on a permanent basis of the amount of internal liquidity in the amount, sufficient to ensure their continuous stable activity, both in normal and in stressful situations, coverage of all significant risks related to liquidity inherent in the bank / banking group. The regulation establishes minimum requirements for the organization of the internal liquidity adequacy assessment process (ILAAP process) in banks and banking groups to maintain on a permanent basis the volume of internal liquidity in the amount sufficient to simultaneously cover all significant liquidity-related risks. expected cash outflows, ensuring sufficient funding and compliance with the requirements for liquidity adequacy established by the National Bank, including maintenance of the internal liquidity management reserve determined by the bank / banking group. The ILAAP process of a bank / banking group includes: assessment of the adequacy of internal liquidity based on economic and regulatory perspectives for the forecast period; internal liquidity planning; monitoring the adequacy of internal liquidity and drawing up management reporting on the adequacy of internal liquidity; self-assessment by the bank of the ILAAP process; drawing up a report on the internal liquidity adequacy assessment process (hereinafter - the Report on the ILAAP process) and submitting it to the National Bank. The resolution enters into force on August 5, 2024.

Затверджено Методику формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони
МВС та Мінекономіки наказом від 19.06.2024 N 425/15051 затвердили Методику формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони. Ця Методика визначає механізм формування ціни на послуги, які надаються суб'єктам господарювання органами поліції охорони з охорони об'єктів, перелік яких міститься в Категоріях об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою КМУ від 21.11.2018 N 975. Послуги з охорони об'єктів надаються шляхом залучення фізичної (поліцейської, воєнізованої) та технічної (з використанням пунктів централізованого спостереження охорони. Ціна на послуги з охорони об'єктів розраховується органами поліції охорони виходячи з необхідності підтримання самоокупності та відповідно до законодавства України у сфері ціноутворення за кожним видом послуг окремо. Для забезпечення розрахунку вартості послуг з охорони об'єктів використовується калькуляційна одиниця - година охорони. Органи поліції охорони під час здійснення охоронних послуг застосовують вільні ціни, які встановлюються за згодою сторін суб'єктів господарювання. Наказ набирає чинності з дня його опублікування.

The Methodology of price formation for services provided by security police bodies has been approved
The Ministry of Internal Affairs and the Ministry of Economy, by order dated 19.06.2024 N 425/15051, approved the Methodology for pricing services provided by security police bodies. This Methodology defines the mechanism of price formation for services provided to business entities by the security police bodies for the protection of facilities, the list of which is contained in the Categories of objects of state ownership and spheres of state regulation, which are subject to protection by security police bodies on a contractual basis, approved by the Resolution of the CMU dated 21.11.2018 N 975. Facilities protection services are provided by involving physical (police, paramilitary) and technical (with the use of centralized security surveillance points. The price for services for the protection of objects is calculated by the bodies of the security police based on the need to maintain self-sufficiency and in accordance with the legislation of Ukraine in the sphere of pricing for each type of service separately. To ensure the calculation of the cost of services for the protection of objects, the calculation unit - the hour of protection is used. Security police bodies, when providing security services, use free prices, which are set by agreement of the parties of economic entities. The order enters into force from the day of its publication.


Нові ДБН, ДСТУ в ІПС "Зодчий"

alt

Документ для ознайомлення:

Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 5. Перегородки