Кошторисний комплекс АВК-5 (12000 грн) Ред. 3.9.1. /ліцензія/
АВК-5 купити від виробника:
Ліцензія АВК5 за 1 годину: копія на e-mail, оригінал поштою.
12000 грн. АВК-5 на 2 ПК + оновлення (1 рік)
4200 грн. АВК-5 на 1 ПК (додаткове робоче місце)
4500 грн. оновлення, другий рік
Збірник ДБН, ДСТУ "Зодчий" Держбуд України рекомендує в додаток до "АВК-5"
Детальніше...
Порядок видачі підтвердження на ввезення в Україну та вивезення з України зразків насіння і садивного матеріалу сортів рослин зазнав змін
Кабмін постановою від 06.09.2024 N 1035 вніс зміни до Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання підтвердження на ввезення в Україну та вивезення з України зразків насіння і садивного матеріалу сортів рослин та контролю за їх використанням.
Зокрема, визначено, що адміністративне провадження у справах, передбачених цим Порядком, розпочинається з дня отримання Держпродспоживслужбою встановленої форми заяви про видачу підтвердження на ввезення в Україну зразків насіння і садивного матеріалу сортів рослин, не внесених до Реєстру сортів рослин України, для селекційних, дослідних робіт і експонування та вивезення з України зразків насіння і садивного матеріалу сортів рослин, не внесених до Реєстру сортів рослин України (далі - заява про видачу підтвердження), і здійснюється відповідно до Закону "Про адміністративну процедуру".
Рішення Держпродспоживслужби можуть бути оскаржені в порядку адміністративного оскарження відповідно до Закону або в судовому порядку.
Крім цього, згідно зі змінами для отримання підтвердження суб'єкт господарювання подає до Держпродспоживслужби встановленої форми заяву про видачу підтвердження у паперовій або електронній формі (в якій у разі ввезення зазначає інформацію про адресу місця використання зразків насіння і садивного матеріалу). Заява в електронній формі подається на адресу електронної пошти Держпродспоживслужби: info@dpss.gov.ua, із накладенням кваліфікованого електронного підпису суб'єкта господарювання.
У разі зміни місця використання ввезених зразків насіння і садивного матеріалу суб'єкт господарювання інформує про це Держпродспоживслужбу в довільній формі.
Заява про видачу підтвердження реєструється Держпродспоживслужбою в день її надходження відповідно до ст. 42 Закону.
У разі коли заяву про видачу підтвердження подано з порушенням встановлених законодавством вимог, посадова особа Держпродспоживслужби, яка розглядає справу, приймає рішення про залишення заяви про видачу підтвердження без руху та протягом трьох робочих днів з дня отримання заяви про видачу підтвердження надсилає суб'єкту господарювання письмове повідомлення про залишення заяви про видачу підтвердження без руху.
У повідомленні про залишення заяви про видачу підтвердження без руху зазначаються виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги законодавства, спосіб та строк усунення недоліків, а також способи, порядок та строки оскарження рішення про залишення заяви про видачу підтвердження без руху.
У разі усунення виявлених недоліків у строк, встановлений Держпродспоживслужбою, заява про видачу підтвердження вважається поданою в день її первинного подання. При цьому строк розгляду справи продовжується на строк залишення заяви про видачу підтвердження без руху.
Не допускається повторне залишення без руху заяви про видачу підтвердження, в якій усунуто виявлені недоліки, зазначені в повідомленні про залишення заяви про видачу підтвердження без руху.
Заява про видачу підтвердження не підлягає розгляду у випадках, визначених ст. 45 Закону. Рішення про відмову у прийнятті заяви про видачу підтвердження до розгляду приймається посадовою особою Держпродспоживслужби, яка розглядає справу, про що невідкладно повідомляється суб'єкту господарювання, який подав заяву про видачу підтвердження (крім анонімної заяви).
Внесено зміну до Тарифів на послуги, що надаються Нацбанком в системі електронних платежів
Нацбанк постановою від 09.09.2024 N 110 вніс зміну до Тарифів на послуги (операції), що надаються (здійснюються) Національним банком України в системі електронних платежів та у сфері розрахунково-касового обслуговування.
Визначено, що послуги (операції) з оброблення платіжних інструкцій та інформаційних повідомлень у системі електронних платежів Нацбанку, сформованих за операціями з надання державної грошової допомоги покупцям товарів та послуг українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні" / повернення коштів цієї допомоги (не зарахованих на рахунки отримувачів коштів, невикористаних коштів), що здійснюються відповідно до постанови Кабміну від 20.08.2024 N 952 "Про реалізацію експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів та послуг українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні", надаються (здійснюються) безплатно.
Постанова набрала чинності 10 вересня 2024 року.
Порядок проведення експертизи реєстраційних матеріалів на ліки, що подаються на держреєстрацію, зазнав змін
МОЗ наказом від 09.08.2024 N 1413 затвердило зміни до Порядку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення.
Зокрема, передбачено, що при реєстрації лікарського засобу, виробленого з крові або плазми крові людини, виробник зобов'язаний також довести відсутність специфічної контамінації вірусами у тому ступені, який можливий при сучасному рівні технологій, та підтвердити документами, що містять докладну інформацію про характеристики цільної плазми крові людини, що використовується як вихідний матеріал та/або сировина для виробництва субфракцій / проміжних фракцій, компонентів допоміжних та активних речовин, що є частиною лікарського засобу, шляхом проведення сертифікації мастер-файлу на плазму на лікарські засоби, вироблені з крові або плазми крові людини, відповідно до визначеного порядку.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 27 серпня 2024 р. за N 1307/42652 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Зазначимо, що до цього наказу затверджено деякі зміни наказом МОЗ від 30.08.2024 N 1519.
Визначено процедуру подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг із сплати плати за землю та податку на нерухомість
Кабмін постановою від 03.09.2024 N 1007 затвердив Порядок подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг із сплати плати за землю (земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності) та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Цей Порядок визначає процедуру подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг із сплати плати за землю (земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності) та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для фізичних та юридичних осіб, прийнятих на підставі рішення органів, зазначених у ч. 3 ст. 33 Кодексу цивільного захисту (крім керівників суб'єктів господарювання), про обов'язкову евакуацію населення.
Сільські, селищні, міські ради та військові адміністрації чи військово-цивільні адміністрації щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подають контролюючим органам за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості станом на перше число відповідного кварталу інформацію щодо рішень за формою згідно з додатком.
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів можна буде отримати за спрощеним порядком
Кабмін прийняв рішення стосовно реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Про це йдеться у постанові Кабміну від 30.08.2024 N 1003, якою також затверджено Порядок реалізації цього експериментального проекту.
Метою експериментального проекту є спрощення умов та порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів через Інформаційну систему управління відходами, що є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи "ЕкоСистема".
Дія Порядку поширюється на суб'єктів господарювання, які виявили намір приєднатися до реалізації експериментального проекту, зокрема:
суб'єктів господарювання, які здійснюють збирання/перевезення відходів, що не є небезпечними, у населення, юридичних та фізичних осіб - підприємців з подальшою передачею їх на об'єкти оброблення відходів без зберігання на власних майданчиках або передачею іншому власнику відходів;
суб'єктів господарювання, які здійснюють збирання/перевезення відходів, що не є небезпечними, у населення, юридичних та фізичних осіб - підприємців з подальшим зберіганням на обладнаних належним чином майданчиках для зберігання відходів, що не є небезпечними, до одного року;
суб'єктів господарювання, які здійснюють операції з видалення відходів, що не є небезпечними, за кодами D1, D4, D5 відповідно до додатка 1 до Закону "Про управління відходами";
суб'єктів господарювання, які здійснюють операції з відходами, що не є небезпечними, за кодом R12 виключно в частині демонтажу, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння природним шляхом, подрібнення та R13 відповідно до додатка 2 до Закону;
суб'єктів господарювання, в процесі основної діяльності яких утворюються відходи деревини, що не є небезпечними, та використовуються у подальшому з метою отримання теплової енергії для задоволення власних потреб за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Реалізація експериментального проекту здійснюватиметься протягом 2 років з дня набрання чинності постановою.
Постанова набрала чинності 4 вересня 2024 року.
НКЦПФР удосконалила Вимоги до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адмінпослуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку
НКЦПФР рішенням від 02.09.2024 N 17/21/1077/К03 затвердила зміни до Вимог до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку.
Зокрема, уточнено, що у разі зміни найменування юрособи у зв'язку зі зміною типу акціонерного товариства, місцезнаходження, адреси вебсайту, контактних даних (телефону, адреси електронної пошти) Заявника, йому необхідно подати Заяву про зміну найменування юрособи, місцезнаходження, адреси вебсайту, контактних даних (телефону, адреси електронної пошти) Заявника при отриманні адміністративних послуг в електронній формі КІС.
Також викладено у новій редакції форму відповідної Заяви, в якій передбачено можливість зазначення такої інформації.
Крім цього, передбачено, що власний кабінет у середовищі КІС забезпечує, окрім іншого:
отримання Заявником від НКЦПФР повідомлення щодо призначення представників НКЦПФР для здійснення нагляду за реєстрацією акціонерів, проведенням загальних зборів, голосуванням та підбиттям його підсумків;
доручення на здійснення нагляду за реєстрацією акціонерів, проведенням загальних зборів, голосуванням та підбиттям його підсумків;
отримання Заявником інформації, запитів про вжиття заходів, запитів НКЦПФР до Заявника або його посадових осіб про надання інформації;
надання відповідей на запити, вимоги НКЦПФР та подання іншої інформації та документів, що вимагає НКЦПФР;
подання Заявником повідомлень, публічної безвідкличної пропозиції, публічної безвідкличної вимоги, конкуруючої вимоги до НКЦПФР, у відповідності до ст. 91 - 97 Закону "Про акціонерні товариства".
Рішення набрало чинності 3 вересня 2024 року.
Затверджено критерії оцінювання ступеня ризику від провадження господарської діяльності у сфері кінематографії
Кабмін постановою від 09.08.2024 N 907 затвердив критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері кінематографії та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державним агентством з питань кіно.
До критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері кінематографії та визначається періодичність проведення Держкіно планових перевірок, належать:
вид діяльності, який провадиться суб'єктом господарювання у сфері кінематографії;
строк провадження господарської діяльності у сфері кінематографії;
дотримання суб'єктом господарювання вимог законодавства під час провадження господарської діяльності у сфері кінематографії;
кількість порушень вимог законодавства у сфері кінематографії, виявлених протягом останніх п'яти років, що передують плановому періоду.
Віднесення суб'єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними у додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
Планові заходи державного нагляду (контролю) за провадженням суб'єктами господарювання господарської діяльності у сфері кінематографії здійснюються з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на 2 роки;
із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на 3 роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на 5 років.
У разі коли за результатами планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) (за наявності) протягом останніх 6 років для суб'єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх 10 років для суб'єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб'єкта господарювання не виявлено суттєвих порушень вимог законодавства у сфері кінематографії, наступний плановий захід щодо такого суб'єкта господарювання здійснюється не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 раза. Це положення не застосовується до суб'єктів господарювання, віднесених до високого ступеня ризику.
Перелік видів діяльності, здійснення яких стимулюється шляхом створення правового режиму Дія Сіті, зазнав змін
Кабмін постановою від 09.08.2024 N 910 вніс зміни до переліку видів діяльності, здійснення яких стимулюється шляхом створення правового режиму Дія Сіті, затвердженого постановою КМУ від 19.04.022 N 467 "Про визначення видів діяльності, здійснення яких стимулюється шляхом створення правового режиму Дія Сіті".
Зокрема, перелік доповнено новим видом діяльності, здійснення яких стимулювється шляхом створення правового режиму Дія Сіті, а саме: біонічне протезування, а саме розробка (проектування/ конструювання), виробництво, реалізація біонічних протезів (протезів із зовнішнім джерелом енергії, протезів підвищеної функціональності та конструкцій протезів кінцівок та ортезів, що дають змогу комп'ютерного управління виробом та програмування його параметрів), а також надання послуг з обслуговування і ремонту зазначеної продукції.
Удосконалено перелік окремих товарів, ввезення яких на митну територію України та/або переміщення територією України транзитом здійснюється без надання митним органам забезпечення сплати митних платежів
Кабмін постановою від 09.08.2024 N 899 вніс зміни до переліку окремих товарів, ввезення яких на митну територію України та/або переміщення територією України транзитом здійснюється без надання митним органам забезпечення сплати митних платежів, затвердженого постановою КМУ від 27.09.2022 N 1091.
Зокрема, перелік окремих товарів, ввезення яких на митну територію України та/або переміщення територією України транзитом здійснюється без надання митним органам забезпечення сплати митних платежів, затверджений зазначеною постановою, доповнено новими пунктами, а саме:
товари, опис та коди згідно з УКТЗЕД яких визначено пунктом 936 розділу XXI "Прикінцеві та перехідні положення" Митного кодексу України.
товари, перелік яких із зазначенням кодів згідно з УКТЗЕД визначений Кабінетом Міністрів України відповідно до пункту 937 розділу XXI "Прикінцеві та перехідні положення" Митного кодексу України.
Постанова набрала чинності 13 серпня 2024 року.
Оновлено Правила складання, подання та проведення експертизи заявки на реєстрацію географічного зазначення
Мінекономіки наказом від 09.07.2024 N 16370 виклало у новій редакції Правила складання, подання та проведення експертизи заявки на реєстрацію географічного зазначення.
Ці Правила визначають вимоги до документів заявок на реєстрацію географічних зазначень та регулюють відносини, що виникають у зв'язку з поданням заявок, проведенням їх експертизи, прийняттям рішень за заявками.
Заявка може подаватися в паперовій або електронній формі (електронна заявка). Спосіб подання заявки обирає заявник.
Заявка складається українською мовою та повинна стосуватися лише одного географічного зазначення.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 24 липня 2024 р. за N 1110/42455 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування, за винятком низки положень, які вводяться в дію одночасно з введенням у дію Закону від 01.12.2022 N 2800-IX "Про географічні зазначення спиртних напоїв".
Зазначимо, що до цього наказу внесено деякі зміни наказом Мінекономіки від 29.07.2024 N 18893.
Нові ДБН, ДСТУ в ІПС "Зодчий"
Документ для ознайомлення:
Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 5. Перегородки