Кошторисний комплекс АВК-5 (12000 грн) ред. 3.10.0. /ліцензія/

alt

АВК-5 купити від виробника:
Ліцензія АВК5 за 1 годину: копія на e-mail, оригінал поштою.
12000 грн. АВК-5 на 2 ПК + оновлення (1 рік)
4200 грн. АВК-5 на 1 ПК (додаткове робоче місце)
6000 грн. оновлення, другий рік

Безкоштовний супровід, навчання, оновлення, підтримка, консультації.
Встановлення та початкове навчання АВК-5 БЕЗКОШТОВНО
Оновлення АВК-5 скачати безкоштовно без реєстрації (ред. 3.9.4. і далі, 1 рік)

Установлено критерії, за якими підприємства визначаються важливими для галузі національної економіки у сфері банківської діяльності
Нацбанк постановою від 28.03.2025 N 38 установив критерії, за якими підприємства, установи, організації (далі - підприємство) визначаються такими, що мають важливе значення для галузі національної економіки у сфері банківської діяльності (крім підприємства, яке є банком, віднесеним до категорії неплатоспроможних), а саме: підприємство є банком, визначеним Нацбанком як системно важливий; підприємство є банком, частка якого в загальній сумі кредитів, наданих клієнтам підприємствами, які є банками України (крім підприємств, які є банками, 75 % і більше статутного капіталу яких належить державі, та підприємств, які є банками, віднесеними до категорії неплатоспроможних), без урахування суми кредитів, наданих підприємствам, які є банками, перевищує 4 % та частка якого в загальній сумі коштів на рахунках клієнтів підприємств, які є банками України (крім підприємств, які є банками, 75 % і більше статутного капіталу яких належить державі, та підприємств, які є банками, віднесеними до категорії неплатоспроможних), без урахування суми зобов'язань перед підприємствами, які є банками, перевищує 4 %; підприємство є банком, частка якого в загальній сумі гарантованих вкладів фізосіб у банківській системі (крім підприємств, які є банками, 75 % і більше статутного капіталу яких належить державі, та підприємств, які є банками, віднесеними до категорії неплатоспроможних) перевищує 4 %. Підставою для визначення підприємства таким, що має важливе значення для галузі національної економіки у сфері банківської діяльності, є відповідність одному або більше зазначеним критеріям. Постанова набрала чинності 29 березня 2025 року.

Уряд встановив у Ліцензійних умовах вимоги щодо паралельного імпорту ліків
Кабмін постановою від 28.03.2025 N 352 вніс зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів). Серед іншого передбачено встановлення вимог щодо паралельного імпорту лікарських засобів. Зокрема, визначено, що паралельний імпортер має право здійснювати паралельний імпорт лікарського засобу за наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) протягом строку дії дозволу на паралельний імпорт цього лікарського засобу. Якщо паралельний імпортер має намір продовжувати здійснювати ввезення лікарських засобів як паралельний імпорт після закінчення строку дії дозволу на паралельний імпорт цього лікарського засобу, він повинен отримати новий дозвіл. Паралельний імпортер зобов'язаний забезпечити функціонування системи фармаконагляду лікарських засобів, що ввезені на територію України як паралельний імпорт. Паралельний імпорт неякісних лікарських засобів не допускається. Паралельний імпортер під час здійснення паралельного імпорту має право перепаковувати зовнішнє споживче пакування або використовувати оригінальну іноземну упаковку з додатковим маркуванням лікарських засобів українською мовою або вводити в обіг лікарський засіб в упаковці виробника, виконаній мовою оригіналу, за умови забезпечення паралельним імпортером супроводу кожної упаковки лікарського засобу, що ввозиться в Україну, копією перекладу українською мовою тексту маркування, листка-вкладки (за наявності), короткої характеристики лікарського засобу (за наявності). У разі введення в обіг лікарського засобу в упаковці виробника, виконаній мовою оригіналу, паралельний імпортер повинен забезпечити супровід кожної упаковки лікарського засобу, що ввозиться в Україну, копією засвідченого підписом уповноваженої особи імпортера перекладу тексту маркування та листка-вкладки (за наявності) і короткої характеристики лікарського засобу українською мовою. Паралельний імпортер повинен забезпечити перевірку кожної упаковки лікарського засобу, враховуючи, що допускається на упаковці текст іноземною мовою, крім тексту, що суперечить вимогам до маркування лікарського засобу, встановленим Законом від 28.07.2022 N 2469-IX "Про лікарські засоби" та дозволом на паралельний імпорт; іноземний пакувальний матеріал може бути закритий етикеткою з текстом українською мовою; якщо використовується оригінальна іноземна упаковка, будь-який іноземний штрих-код має бути закритим. Перепакування зовнішнього споживчого пакування або використання оригінальної іноземної упаковки з додатковим маркуванням лікарських засобів українською мовою на території України здійснюється паралельним імпортером за умови наявності у нього ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів або суб'єктом господарювання (виробником), який здійснив таке перепакування та/або перемаркування на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів. Постанова набирає чинності з дня її опублікування.

Затверджено Порядок визначення максимальної продуктивності обладнання для виробництва спирту етилового та біоетанолу
Кабмін постановою від 28.03.2025 N 350 затвердив Порядок визначення максимальної продуктивності обладнання для виробництва спирту етилового, біоетанолу. Зазначений Порядок затверджено відповідно до абз. 2 пп. 1 п. 6 розд. II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону від 09.10.2024 N 4014-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування акцизним податком спирту етилового та біоетанолу". Постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з дня введення в дію Закону N 4014-IX.

"Зелені" тарифи на електроенергію, вироблену генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт, підвищуються з 1 квітня
НКРЕКП постановою від 25.03.2025 N 464 підвищила "зелені" тарифи на електричну енергію, вироблену з: енергії сонячного випромінювання генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт, розташованими на дахах та/або фасадах будівель та інших капітальних споруд; енергії вітру генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт; біомаси генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт; біогазу генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт; енергії вітру та сонця на комбінованих вітро-сонячних генеруючих системах споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт; гідроенергії генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт; геотермальної енергії генеруючими установками споживачів, у тому числі енергетичних кооперативів, встановлена потужність яких не перевищує 150 кВт. Постанова набирає чинності з 1 квітня 2025 року.


Нові ДБН, ДСТУ в ІПС "Зодчий"

alt

Документ для ознайомлення:

Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 5. Перегородки