АВК-5 ред. 3.9.1. Лицензійний комплекс (12000 грн.) від розробника.
Для отримання "АВК-5" ред. 3.9.1.
- скачайте Рахунок;
- після сплати заповніть Заявку з реквізитами платника для Ліцензії та Договору, надішліть її на адресу cct.com.ua@gmail.com і отримайте скан-копію Ліцензії та Договору;
- оригінали (Ліцензія, Договір, Акт, податкова накладна) отримайте на наступний день в найближчому відділенні Нової пошти;
- протягом 1 години після сплати вам буде встановлена "АВК-5" ред. 3.9.1.
Вартість "АВК-5" від виробника:
12000 грн. "АВК-5" на 2 ПК + оновлення (1 рік)4200 грн. "АВК-5" на 1 ПК (додатк.робоче місце)
6000 грн. оновлення, другий рік
Протягом 1 року зареєстрованим користувачам надається можливість оновлення "АВК-5" завантажити безкоштовно без реєстрації (АВК-5 ред. 3.9.2. і далі).
На додаток до "АВК-5" надається повний навчальний пакет - навчальний відео-курс та методичка з покроковим посібником зі складання інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації для користувачів програмного комплексу АВК-5
Супровід, навчання, оновлення, підтримка, консультації - безкоштовно.
Кошторисний комплекс "АВК-5" серед різних програмних комплексів має найбільшу популярність завдяки численним перевагам.
Щоб купити "АВК-5" недорого - телефонуйте або надішліть заявку на cct.com.ua@gmail.com
Ліцензійний програмний комплекс «Експерт-Кошторис»
(аналог АВК-5, вартість - від 2400 грн.)
для автоматизації складання кошторисної документації.
Версії для Windows, Linux та MacOS, локальна, мережева, на флешці.
Ліцензійний програмний комплекс «Експерт-Кошторис ПВР»
(аналог АС-4ПИР - від 3900 грн.)
для автоматизації складання кошторисної документації на проектно-вишукувальні роботи. Кошториси на проектні роботи за формою 2-П, кошториси за фактично витраченими людино-днями (форма 3-П), розрахунок вартості проектних робіт від вартості БМР, розрахунок витрат на відрядження та розрахунок договірної ціни.
Версії для Windows, Linux та MacOS, локальна, мережева, на флешці.
Програмний комплекс «Календарне Планування» (2400 грн)
Програмний комплекс "Календарне Планування" допоможе Вам отримати:
Графік виконання робіт
зведений графіки фінансування
Графік фінансування:
машин та механізмів,
матеріалів
заробітної плати
А також автоматизувати процес виконання робіт - ПВР.
Детальніше...
Історія випусків редакцій АВК-5
01.07.2024 г. "АВК-5" ред. 3.9.1 ( 12000 грн.)
07.06.2024 г. "АВК-5" ред. 3.9.1 ( 9150 грн.)
02.05.2024 г. "АВК-5" ред. 3.9.0 ( 9150 грн.)
15.01.2024 г. "АВК-5" ред. 3.8.5.1 ( 9150 грн.)
22.12.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.5 ( 9150 грн.)
10.11.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.4 ( 9150 грн.)
02.06.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.3 ( 9150 грн.)
03.04.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.2 ( 9150 грн.)
02.03.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.1 ( 9150 грн.)
10.01.2023 г. "АВК-5" ред. 3.8.0 ( 9150 грн.)
13.12.2022 г. "АВК-5" ред. 3.7.3 ( 9150 грн.)
18.11.2022 г. "АВК-5" ред. 3.7.2 ( 9150 грн.)
08.07.2022 г. "АВК-5" ред. 3.7.1 ( 9150 грн.)
08.06.2022 г. "АВК-5" ред. 3.7.0 ( 9150 грн.)
16.12.2021 г. "АВК-5" ред. 3.6.3 ( 9150 грн.)
09.11.2021 г. "АВК-5" ред. 3.6.2 ( 9150 грн.)
02.08.2021 г. "АВК-5" ред. 3.6.1 ( 9150 грн.)
02.04.2021 г. "АВК-5" ред. 3.6.0 ( 9150 грн.)
09.12.2020 г. "АВК-5" ред. 3.5.4 ( 9150 грн.)
02.11.2020 г. "АВК-5" ред. 3.5.3 ( 7200 грн.)
29.05.2020 г. "АВК-5" ред. 3.5.2 ( 7200 грн.)
24.04.2020 г. "АВК-5" ред. 3.5.1 ( 7200 грн.)
14.04.2020 г. "АВК-5" ред. 3.5.0 ( 7200 грн.)
21.10.2019 г. "АВК-5" ред. 3.4.2 ( 7200 грн.)
02.08.2019 г. "АВК-5" ред. 3.4.1.1 ( 7200 грн.)
20.06.2019 г. "АВК-5" ред. 3.4.1 ( 7200 грн.)
15.03.2019 г. "АВК-5" ред. 3.4.0 ( 7200 грн.)
12.02.2018 г. "АВК-5" ред. 3.3.0 ( 7200 грн.)
22.12.2016 г. "АВК-5" ред. 3.2.0 ( 5100 грн.)
27.10.2015 г. "АВК-5" ред. 3.1.0 ( 5100 грн.)
26.12.2013 г. "АВК-5" ред. 3.0.0 ( 5100 грн.)
29.03.2013 г. "АВК-5" ред. 2.12.0 ( 5100 грн.)
29.06.2011 г. "АВК-5" ред. 2.11.0 ( 5100 грн.)
26.04.2010 г. "АВК-5" ред. 2.10.0 ( 5100 грн.)
09.06.2009 г. "АВК-5" ред. 2.9.0 ( 5100 грн.)
ПОСІБНИК КОРИСТУВАЧА АВК-5
1. Введення
2.1 Процес встановлення (інсталяції) ПВК АВК-5
2.2. Створення блоків налаштування.
Отже, у Вас встановлений комп'ютер АВК-5.
При його запуску Ви отримали таке Головне вікно:
Вгорі вікна є контекстне меню:
ПК АВК-5 складається з наступних підсистем:
- Кошторисні документи (ЦД); Сметные документы (СД);
Договорная цена (ДЦ);
- договірна ціна (ДЦ); Подрядчик (ПД);
НСИ (нормативно-справочная информация);
- підрядник (ПД); Фрагменты (Ф);
КП (комплексные позиции);
- НСІ (нормативно-довідкова інформація); РРР (ресурсные рыночные расценки);
Сервис, состоящая из разделов Блоки настройки, Регионы, Прочие функции;
- фрагменти (Ф); Справка.
-
КП (комплексні позиції);
- РРР (ресурсні ринкові розцінки);
- сервіс, що складається з розділів Блоки налаштування, Регіони, Інші функції;
#ИМЯ?
Давайте спочатку клацніть вказівник миші по режиму «Блоки налаштування».
У Вас з'явилося таке підменю:
У зв'язку зі суттєвими нормативними відмінностями при створенні кошторисної документації для різних видів будівництв, в цьому екрані запропоновано створення кількох видів блоків налаштування залежно від типу будівництва, який вибирає Користувач.
Підіб'ємо курсор миші на функцію «Будівельні, ремонтні та гірничі роботи».
Клацніть лівою клавішею миші та отримаємо наступне вікно:
Програмним комплексом передбачена можливість створення користувацьких блоків налаштування (макетів зведеного кошторисного розрахунку, Договірної ціни або Акту КБ 2в), прив'язаних до певного виду будівництва.
У створеному Блоку налаштування користувач може уточнити та закріпити значення багатьох параметрів, які приймаються за замовчуванням. Це: нарахування до локальних кошторисів, типовий склад інших витрат зведених кошторисних розрахунків ( Договірної ціни, Акту КБ-2в ) тощо.
При необхідності Блоків налаштування у користувача може бути кілька.
Користувач, підсвітивши
, наприклад, «Інсталяційний блок налаштування» створює на його основі перший власний Блок налаштування. Наступні Блоки налаштування можуть бути створені і на основі одного з користувачів. Інсталяційні блоки налаштування, що представлені на екрані, налаштуванню не підлягають. Коригуватися можуть лише користувацькі Блоки налаштування.
У Вас зараз активний «Інсталяційний блок налаштування», виконаний розробниками (праворуч написано «Вибраний за замовчуванням»).
На його основі створюємо свій блок користувача, яким надалі і будемо користуватися.
Клацніть правою(!) клавішею по «Інсталяційний блок налаштування» (або, скористаємося верхнім контекстним меню,
далі по закладці) і отримаємо наступне підменю:
Далі, лівою кнопкою миші клацаємо по режиму «Створення блоку налаштування».
Отримуємо:
Замість запропонованої назви нового блоку налаштування пишемо, наприклад, «Установка користувача», а потім натискаємо на клавішу «Зберегти». Ми повернулися до знайомого вікна, де з'явився і наш блок налаштування:
Примітка:
При створенні блоків користувача настроювання перевіряється унікальність реєстраційного номера і найменування. Нумерація блоків налаштування починається зі 100.
Встановимо курсор на нашому блоці та клацніть правою клавішею:
Завдання Налаштування нашого блоку полягає в тому, що надалі, за умовчанням,
при формуванні наших кошторисів будуть використовуватися саме ті параметри настроювання, які ми зараз встановимо. Природно, що, формуючи будь-який конкретний кошторис, можна встановити індивідуальні для неї налаштування, але передбачається, що деякі параметри будуть типовими для більшості кошторисів і немає потреби кожного разу їх налаштовувати.
Починаємо налаштувати наш блок з режиму «Склад глав».
Тут вказані всі розділи Зведеного кошторисного розрахунку, а також нарахування після Підсумків за розділами 1-12:
Вибирайте ті розділи, які Ви переважно використовуватимете.
Наприклад, "Глава 1. Підготовка території будівництва".
Якщо Ви цю главу не використовуватимете (це актуально і для підрядників, якщо у них не будуть витрати на виконання будівельних робіт за Главою 1), клацніть по ній правою клавішею миші (або скориставшись верхнім контекстним меню, далі по закладці) і задайте режим "Виключення/включення глави", після чого зникне червона мітка
.
(Це можна робити простіше, натискаючи клавішу «Insert»).
Користувач має можливість увійти до цієї глави («Enter») і ознайомитися, які витрати до неї включені:
За бажання можна увійти до складу витрат, що стосуються поточного розділу, натиснувши клавішу «Enter» (тільки,
коли глава включена!) і тим самим методом включити чи виключити запропоновані витрати, відкоригувати значення деяких із них («Enter»), створити за відкритим значенням у розділі 1 П13-1 нові витрати.
Для того, щоб необхідна витрата була включена в поточне будівництво (була активною), необхідно її актуалізувати,
натиснувши на функціональну клавішу F5, після чого у графі «Актуалізації витрати» з'явиться червона «пташка». Якщо Ви цього не зробите, у Вашому будівництві ця витрата буде присутня, але не буде активною, поки Ви її додатково не ввімкнете.
Для досвідчених користувачів!
Звертаємо Вашу увагу на те,
що Вам необхідно уважніше підійти до налаштування Ваших витрат! Якщо Ви вважаєте, що певна витрата (наприклад, прибуток) має бути присутня у всіх Ваших будівлях, то вона повинна бути не тільки включена, а й актуалізована!
Глави 2-7 відключати зайве, т.к.
вони у Вас будуть з'являтися автоматично лише при створенні об'єктних кошторисів за цими розділами.
Зверніть увагу на розділ 8 «Тимчасові будівлі та споруди».
Для того, щоб правильно налаштувати процедуру участі/неучасті витрат за цим розділом у будівлях, що утворюються, уважно прочитаємо п. 4.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013:
«На первинних стадіях проектування, які узгоджуються, - техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП) - кошти на зведення та розбирання титульних тимчасових будівель та споруд можуть визначатися за усередненими відсотковими показниками, які наведено у додатку Б.
На стадіях проектування, що затверджуються - проект (П), робочий проект (РП) -
кошти на зведення та розбирання титульних тимчасових будівель та споруд визначаються калькуляційним методом за даними ПОС з урахуванням можливості пристосування та використання для потреб будівництва існуючих та новозбудованих будівель та споруд постійного типу.
Розмір коштів, визначених на стверджуючій стадії, як правило,
не повинен перевищувати розмір коштів, розрахованих за відсотковими показниками додатка Б на попередній стадії проектування».
Увійдемо в цей розділ і знімемо ознаку «Актуалізація витрати»
Така настройка дозволить Користувачеві в подальшому в будівлях, що створюються, приймати рішення про необхідність подальшого розрахунку витрат на титульні тимчасові будівлі та споруди за допомогою відсоткових показників (активування цієї витрати), або подальшого включення витрат на тимчасові будівлі та споруди, визначених калькуляційним методом,
або (якщо, крім стандартного набору титульних тимчасових споруд, є такі, що до них не ставляться) використовуючи обидва способи розрахунку.
Уважно пройдіться за складом витрат у розділі 9, відключивши в ній тільки витрати, які Ви взагалі застосовувати не будете.
У деяких розділах окремі витрати представлені із вбудованими розрахунковими показниками, налаштування яких здійснює Користувач.
Наприклад, Г12 «Глава 12. Проектні та розвідувальні роботи», витрата П123 «Кошторисна вартість комплексної державної експертизи проектно-кошторисної документації».
Зверніть увагу,
що у графі «Значення» Вам надано можливість встановити значення параметра, який вказує напрям проведення експертизи (Н123), клас наслідків (КСС) для розрахунку вартості експертизи, показник кошторисної вартості проектних робіт КВПЗР. Крім того, якщо експертиза повторна, то понижувальний коефіцієнт необхідно проставити в вікні ІНП123
.
Якщо Користувач виконав свій розрахунок вартості експертизи, не використовуючи вбудований кошторисний розрахунок ПК АВК-5, то вказану суму можна проставити у вартісних показниках, інші витрати. Ця дія скасує вбудований розрахунок і буде враховано саме задану Вами суму, помножену на коригуючий коефіцієнт ІНП123.
Такі дії не рекомендується виконувати в налаштуваннях Вашого блоку користувача налаштування, т.к. для різних видів Кошторисної документації ці значення будуть різними.
У деяких розділах витрати представлені у вигляді бібліотечного вбудованого розрахунку,
який Користувач може самостійно переналаштовувати чи створювати власні вбудовані розрахунки.
Наприклад, у розділі 9 «Інші роботи та витрати» є витрати П929 «Витрати на відрядження»
Якщо зазначені витрати у Підрядника через будь-які причини не оподатковуються ПДВ, то необхідно включити відповідну ознаку.
Шовчок по кнопці «Кошторисний розрахунок» та Користувач потрапляє у вікно вбудованого розрахунку, що складається з двох розділів, «1.Вихідні дані» та «2.Розрахунок».
Вихідні дані введені як приклад і підлягають обов'язковому уточненню при розрахунку витрат на відрядження в конкретному будівництві. Звичайно,
що у Блоці налаштування ці значення перенастроювати немає сенсу, крім розміру добових, що у підприємстві Підрядника може бути відмінний від запропонованого у програмі.
Саме його і рекомендується тут відкоригувати так:
Знаходимо цей параметр (п1.3), активуємо його,
натиснувши «Enter» та у рядку «Формула» проставляємо необхідне значення:
Даємо команду «Зберігати» та задане значення потрапляє до списку Вихідних даних.
У розділі “2. Розрахунок» виконано розрахунок відрядження згідно з Методикою, запропонованою Мінрегіонбудом.
У тому ж порядку пройдіться по всіх значеннях розділів Зведеного кошторисного розрахунку, що залишилися.
Продовжуємо налаштування блоку користувача за режимом «Оформлення» - «Оформлення документації»:
Якщо ви працівник проектної організації, можете починати заповнення цієї таблиці. Наприклад, за п. 1 натискаємо «Enter» і в полі, що відкрилося в колонці «Прийняте значення» заносимо текст, після чого натискаємо «Enter» і закриваємо поле.
Для Підрядника це буде необхідно робити, якщо він сам складає інвесторську кошторисну документацію.
Якщо Ви це поле не заповнили, то програма при формуванні друкованих документів заповнюватиме це поле за даними, наведеними у графі «Значення за замовчуванням».
Так само заповнимо (або залишимо без коригування) всі інші запропоновані до заповнення поля.
Потім натискаємо клавішу Esc і повертаємося до попереднього вікна налаштування блоку.
Працюємо з режимом «Уточнення змісту»:
Тут Користувач може самостійно налаштувати порядок та перелік допоміжних Вихідних документів (документів,
підготовлених для подальшого друку) при формуванні Зведеного кошторисного розрахунку, поставивши у графі «Прийняте значення» відповідну цифру.
Режим «Уточнення пояснювальної записки»:
У ПК АВК-5 для формування Вихідних документів Зведеного кошторисного розрахунку формується обов'язково документ під назвою «Пояснювальна записка».
У цьому вікні Користувачу надано можливість налаштувати текст змісту Пояснювальної записки. Особливу увагу слід звернути на п.п.2,3,5.
Режим «Додаткові документи змісту»:
У цьому вікні Користувач може самостійно прописати у відкритих рядках (наприклад Д15-1, Д13-1 і т.д.) найменування додаткових документів,
якщо у цьому виникне потреба.
Продовжуємо налаштування блоку користувача налаштування за режимом «Показники»:
Показники на часові будівлі:
Вибираємо той вид витрат, який Вами надалі найчастіше використовуватиметься (це з досвіду), задавши по правій клавіші миші команду «Вибір за замовчуванням».
Аналогічно надійдемо із витратами на зимове подорожчання, з показниками прибутку за класами наслідків, з показниками на покриття ризиків та адміністративних витрат.
Працюємо з режимом «Інше»:
«Параметри інших витрат»:
Тут вказані основні коефіцієнти до параметрів, що нараховуються в попередніх режимах.
Користувачеві необхідно уважно вивчити представлені у цьому вікні параметри і, за потребою, переналаштувати їхнє значення виходячи зі специфіки роботи його підприємства.
Наприклад, звернути увагу до п.3. За умовчанням тут стоїть коефіцієнт 0,9. Він встановлений для області, до якої згідно з Додатком Ж до ДСТУ-Н Б Д.1.1-
5:2013 застосовується цей коефіцієнт, в інших містах він може бути іншим, наприклад = 1. Його і поставимо у графі «Прийняте значення».
«Номери температурних зон України»:
Вибирайте ту область, для якої найчастіше Ви робите кошторисну документацію, задавши команду «Вибір за замовчуванням»:
Працюємо з режимом «Параметри»:
«Числові параметри»:
Числові параметри - це набір числових значень різних коефіцієнтів та відсотків, які управляють розрахунком позицій локальних кошторисів.
У цьому вікні всі числові параметри для зручності Користувача згруповані за заголовками у вигляді окремих папок. Якщо з якихось причин користувач хоче бачити відразу весь список числових параметрів,
то він повинен поставити «пташку» у нижній частині вікна «Відмова від візуалізації заголовків».
Не всі числові параметри потрібно заповнювати у цьому вікні, т.к. для різних кошторисів вони можуть бути різними.
Зверніть особливу увагу на числові параметри,
що відносяться до групи під заголовком «Числові параметри для розрахунку ГПР (загальновиробничих витрат) та додаткових витрат на ГПР»:
Н18 «Відрахування на соціальні заходи відповідно до законодавства».
Іноді сумарний обсяг цих нарахувань змінюється.
Якщо з якихось причин сумарний розмір (у відсотковому відношенні) змінився, клацаємо у графі «Прийняте значення» лівою клавішею миші в поле, що відкрилося, заносимо своє значення і клавішею «Enter» закриваємо.
При необхідності відмовитися від прийнятого значення з правої клавіші миші виконуємо цю операцію.
На цьому ми закінчили створення користувальницького блоку налаштування.
Якщо у Вас виникла потреба мати ще якісь блоки налаштування, то Ви можете на основі існуючих у списку блоків налаштування створити за функціональною клавішою F9 новий блок налаштування, а потім зробити індивідуальні коригування в них.
Якщо у Користувача, наприклад,
встановлений ПК АВК-5 ще на інших комп'ютерах і там необхідно мати такий самий блок налаштування, то треба скористатися режимом створення та подальшого введення файлу інформаційної моделі блоку налаштування:
Для того щоб створений блок налаштування при складанні кошторисної документації програма надалі вибирала самостійно,
встановимо на ньому режим «Вибір за замовчуванням»:
Блоки налаштування з номерами 2,3,4 створені для підприємств, що працюють у системі Укравтодору.
Далі повернемося знову до Головного вікна.
(Далі буде...)